Foto is getrokken in een donderbui op statief dus zal het mel geen bewegins onscherpte zijn en er was geen wind ik heb hem hier origineel nochthans scherp
gr caroline
Niet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.
Met alle respect, maar deze foto is niet scherp. Zien jullie dit dan niet ??? Of word ik blind
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
En wat blijkt dan.
Door het verkleinen heeft deze net even wat onderbelichte foto ernstig aan scherpte ingeboet.
Nu is het belichtingsprobleempje, geen probleem, gewoon simpel even net een tikkkie in je RAW bijtrekken.
Het verkleinen is een probleem waar iedereen hier mee te maken heeft.
Vooral bij grijstinten heeft BDSizer er moeite mee en maakt foto's gewoon onscherp.
Dus moeten we daar niet te lang over blijven zagen.
Kortom, Leuke foto, aardige compo, kleuren lekker gehouden maaar een tikkie te donker.
Goed gedaan Caroline
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
En wat blijkt dan.
Door het verkleinen heeft deze net even wat onderbelichte foto ernstig aan scherpte ingeboet.
Nu is het belichtingsprobleempje, geen probleem, gewoon simpel even net een tikkkie in je RAW bijtrekken.
Het verkleinen is een probleem waar iedereen hier mee te maken heeft.
Vooral bij grijstinten heeft BDSizer er moeite mee en maakt foto's gewoon onscherp.
Dus moeten we daar niet te lang over blijven zagen.
Kortom, Leuke foto, aardige compo, kleuren lekker gehouden maaar een tikkie te donker.
Goed gedaan Caroline
Voilla das teminste een uitleg waardoor je weet waaraan het ligtin plaats van da muggeziften door die amateur profs
Comment