Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gespiegelde roos
Collapse
X
-
-
Re: Gespiegelde roos
Spijtig dat het onderwerp knal in 't midden van de compo zit..en de scherpte ontbreekt wel wat...
blijven proberen!!...mvg!
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Fish Bekijk berichtSpijtig dat het onderwerp knal in 't midden van de compo zit..en de scherpte ontbreekt wel wat...
blijven proberen!!...mvg!
Comment
-
vind het centrale leuk gedaan hier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik heb al betere van jou gezien... nog is opnieuw proberen...
Groetjes, Kim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kya Bekijk berichtIk heb al betere van jou gezien... nog is opnieuw proberen...
Groetjes, Kim
Comment
-
-
-
Het idee is goed en de eerste vind ik de beste.
Bij de tweede zijn er rond de roos en de weerspiegelingen nog 'grijze' vlakken te zien.
Beetje beter afwerken dus.
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtze kunnen niet altijd even goed zijn , andere hier zijn geducht tegen slechte kritieken en plaatsen alleen foto's als ze heel zeker zijn dat ze goede kritieken zulle hebben
ik wil alleen weten wat er mis aan is en dan moet je tegen kritiek kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtvind het centrale leuk gedaan hier.
grt,bouk.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtze kunnen niet altijd even goed zijn , andere hier zijn geducht tegen slechte kritieken en plaatsen alleen foto's als ze heel zeker zijn dat ze goede kritieken zulle hebben , ik wil alleen weten wat er mis aan is en dan moet je tegen kritiek kunnen
De tweede heeft het voor mij het mooiste standpunt, de beste scherpte op de bloem en de mooiste kleuren. Wel vind ik, zoals al gezegd, de afwerking heel slordig gedaan (grijze vlekken, misschien heb je deze overdag bewerkt?). De rode vlek in het kader rechts vind ik maar vreemd en de plaats van het randje vind ik mooier bij de eerste, maar de grijze kleur van de tweede vind ik wel iets meer spreken.
Goed dat je ook negatieve kritiek wil hoor, dat is de beste manier van leren!
Groetjes, Kim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kya Bekijk berichtZe kunnen zeker niet altijd even goed zijn, hoewel je hier wel naar moet streven natuurlijk! Onthouden waarom de ene beter was dan de andere en zien wat je kan doen om het te verbeteren. Je geeft zelf al aan dat je moeilijkheden hebt met het scherp krijgen van de reflectie omwille van de dubbele weerspiegelingen, dus dan zou ik eens een andere set-up proberen en zien dat je dat spiegelbeeld mooi scherp krijgt!! (het schijnt dat zwarte ceramische kookplaten daar schitterend voor zijn, maar misschien zijn er goedkopere oplossingen )
De tweede heeft het voor mij het mooiste standpunt, de beste scherpte op de bloem en de mooiste kleuren. Wel vind ik, zoals al gezegd, de afwerking heel slordig gedaan (grijze vlekken, misschien heb je deze overdag bewerkt?). De rode vlek in het kader rechts vind ik maar vreemd en de plaats van het randje vind ik mooier bij de eerste, maar de grijze kleur van de tweede vind ik wel iets meer spreken.
Goed dat je ook negatieve kritiek wil hoor, dat is de beste manier van leren!
Groetjes, Kim
ik weet dat dat kan liggen aan je beeldscherm , heb het ook al meegemaakt dat ik een heel mooie foto maakte en vanaf dat ie op het forum stond er vlekken op verschenen, denk dat dat aan de helderheid ligt van je scherm.
Comment
-
-
Dat ligt inderdaad aan je scherm. Ik bekijk je foto nu op een ander scherm en hier lijkt het perfect... Misschien moet je je foto is openen in photoshop, dan wat lichter maken (niet uitvoeren, gewoon kijken) en dan zal je de vlekken wel zien (denk ik...), ze bevinden zich tegen je bloemen aan de randen.
Groetjes, Kim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kya Bekijk berichtDat ligt inderdaad aan je scherm. Ik bekijk je foto nu op een ander scherm en hier lijkt het perfect... Misschien moet je je foto is openen in photoshop, dan wat lichter maken (niet uitvoeren, gewoon kijken) en dan zal je de vlekken wel zien (denk ik...), ze bevinden zich tegen je bloemen aan de randen.
Groetjes, Kim
Comment
Comment