Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fantasietje...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fantasietje...

...wat doet een mens zoal als 't zo grijs is buiten...is 't wat?

'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

Re: Fantasietje...

gewoon ook een grijze achtergrond nemen!!!!
    niet zo,n goede keuze voor deze bloem, waar toch al niet veel kleur in zit.
    wel geschikt voor een H Key.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik volg, de grijze achtergrond laat de bloem niet uitkomen Wel een scherpe foto Misschien een andere achtergrond proberen.
      Groetjes Vicky

Comment

Deze achtergrond vind ik wel mooi juist. Het lijkt wel of de bloem zweeft. Mooi hoor!
        Canon 1D MKIII | Canon 50 mm 1.8 | Canon EF 24-105 F4/L IS USM | Canon EF 70-200 F4/L IS USM | Sigma 70mm macrolens | Lowepro Computrekker

Comment

Vind hem ook wel mooi
          Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
            ik volg, de grijze achtergrond laat de bloem niet uitkomen Wel een scherpe foto Misschien een andere achtergrond proberen.
            Dat is ook mijn gedacht
            Grt
            Theike
            Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

Comment

een iets anders met deze achtergrond
              mooi in beeld gebracht
              een donkere b/g zou idd beter zijn
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

Comment

prima scherpte... vind het best een mooike...

Comment

De plaat geeft me een dubbel gevoel waar ik niet goed uitgeraak...

Ergens vind ik de achtergrond wel niet slecht, omdat het bijdraagt (samen met de zachte kleuren van de bloem) tot een zacht geheel... (Het hoeft eigenlijk niet altijd fel te contrasteren wat mij betreft).

Langs de andere kant vind ik dan wel dat je er voor moet zorgen dat je achtergrond egaler is verlicht, want nu heb je lichtere en minder lichte delen.

De bloem zou inderdaad zeer mooi uitkomen op een zwarte achtergrond, maar dan heb je een totaal andere plaat en concept... Dus eigenlijk niet te vergelijken.

Soms denk ik dan van : trek gewoon het contrast en de kleur van de bloem wat op, maar dan gaat het zachte gevoel van de plaat verdwijnen...

Ik blijf bij deze toch een beetje in het ongewisse en aan de neutrale kant...
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Nu ben ik hier al 3 keer naar gaan kijken (wat op zich de foto al goed maakt uiteraard ).

De bloem is super daar is geen twijfel over mogelijk

De achtergrond heb ik soms ja, dat is 'm en soms denk ik, wat zou het geven met een donkere achtergrond.

Dus Jacky er is maar 1 oplossing, zelfde compo, zelfde scherpte, maar ook eens een donkere achtergrond proberen
                    Greetz,
                    Dirk

Comment

Is wel mooi, maar geen wow. Met een andere achtergrond kan ie alleen maar beter worden.

Mvg.
                      Robert
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ewel Jacky, ik denk dat ik het dubbele gevoel van CougarX een beetje deel. Weet met deze niet wat ik ervan wil 't Is die achtergrond die het 'm doet, of niet... Een nadenkertje.
                        Marleen
                        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                          De plaat geeft me een dubbel gevoel waar ik niet goed uitgeraak...

Ergens vind ik de achtergrond wel niet slecht, omdat het bijdraagt (samen met de zachte kleuren van de bloem) tot een zacht geheel... (Het hoeft eigenlijk niet altijd fel te contrasteren wat mij betreft).

Langs de andere kant vind ik dan wel dat je er voor moet zorgen dat je achtergrond egaler is verlicht, want nu heb je lichtere en minder lichte delen.

De bloem zou inderdaad zeer mooi uitkomen op een zwarte achtergrond, maar dan heb je een totaal andere plaat en concept... Dus eigenlijk niet te vergelijken.

Soms denk ik dan van : trek gewoon het contrast en de kleur van de bloem wat op, maar dan gaat het zachte gevoel van de plaat verdwijnen...

Ik blijf bij deze toch een beetje in het ongewisse en aan de neutrale kant...
                          Wat mij betreft is dit een goede uitleg !

Mvg.
                          The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

Awel , ik vind dit een knappe met deze achtergrond.
                            Het hoeft voor mij niet altijd de 'klassieke' zwarte achtergrond te zijn.
                            Mvg Tim

Comment

Bedankt iedereen
                              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                              Grtjs, Jacky

Comment

Working...
                              X