Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
gewoon ook een grijze achtergrond nemen!!!!
niet zo,n goede keuze voor deze bloem, waar toch al niet veel kleur in zit.
wel geschikt voor een H Key.
grt,bouk.
De plaat geeft me een dubbel gevoel waar ik niet goed uitgeraak...
Ergens vind ik de achtergrond wel niet slecht, omdat het bijdraagt (samen met de zachte kleuren van de bloem) tot een zacht geheel... (Het hoeft eigenlijk niet altijd fel te contrasteren wat mij betreft).
Langs de andere kant vind ik dan wel dat je er voor moet zorgen dat je achtergrond egaler is verlicht, want nu heb je lichtere en minder lichte delen.
De bloem zou inderdaad zeer mooi uitkomen op een zwarte achtergrond, maar dan heb je een totaal andere plaat en concept... Dus eigenlijk niet te vergelijken.
Soms denk ik dan van : trek gewoon het contrast en de kleur van de bloem wat op, maar dan gaat het zachte gevoel van de plaat verdwijnen...
Ik blijf bij deze toch een beetje in het ongewisse en aan de neutrale kant...
Ewel Jacky, ik denk dat ik het dubbele gevoel van CougarX een beetje deel. Weet met deze niet wat ik ervan wil 't Is die achtergrond die het 'm doet, of niet... Een nadenkertje.
Marleen
De plaat geeft me een dubbel gevoel waar ik niet goed uitgeraak...
Ergens vind ik de achtergrond wel niet slecht, omdat het bijdraagt (samen met de zachte kleuren van de bloem) tot een zacht geheel... (Het hoeft eigenlijk niet altijd fel te contrasteren wat mij betreft).
Langs de andere kant vind ik dan wel dat je er voor moet zorgen dat je achtergrond egaler is verlicht, want nu heb je lichtere en minder lichte delen.
De bloem zou inderdaad zeer mooi uitkomen op een zwarte achtergrond, maar dan heb je een totaal andere plaat en concept... Dus eigenlijk niet te vergelijken.
Soms denk ik dan van : trek gewoon het contrast en de kleur van de bloem wat op, maar dan gaat het zachte gevoel van de plaat verdwijnen...
Ik blijf bij deze toch een beetje in het ongewisse en aan de neutrale kant...
Comment