Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Licht en dof experimentjes
Collapse
X
-
Sony A58 met glas, Fuji X-E1
Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte
-
-
Re: Licht en dof experimentjes
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtTwee mooie al mogen de kleurtjes voor mij wat minder fel, maar dit zal eerder persoonlijke smaak zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtWel Hendrika, ik heb zoals steeds niets veranderd aan de kleuren. De instellingen van mijn toestel zie je in de exif. De herfstkleuren van deze kleine lisdodde zijn zeer intens, het beschikbare licht heeft deze enkel versterkt.Groetjes Hendrika
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtWel Hendrika, ik heb zoals steeds niets veranderd aan de kleuren. De instellingen van mijn toestel zie je in de exif. De herfstkleuren van deze kleine lisdodde zijn zeer intens, het beschikbare licht heeft deze enkel versterkt.
Alsof alles een andere dimensie krijgt wanneer Jij het bekijkt.
Zelf werk ik met Canon en stel mij de vraag of dit te halen is uit een Canon vind de keuren steeds zachter over komen, of is het werkelijk de manier van een onderwerp te bekijken en deze op de juiste manier vast te leggen als fotograaf kom ik maar tot aan Uw knieën, dit betekend uiteraard dat ik nog veel kan groeien maar je blijft een inspiratie bron.
Groeten Luc.BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography
Comment
Comment