Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Licht en dof experimentjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Licht en dof experimentjes

    Oorspronkelijk geplaatst door wimpieken Bekijk bericht
    Mooie kleuren, scherp

    1 heeft de beste compo voor mij.
    voor mij ook
    Sony A58 met glas, Fuji X-E1
    Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
    Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

    Comment


    • #17
      Re: Licht en dof experimentjes

      Twee mooie al mogen de kleurtjes voor mij wat minder fel, maar dit zal eerder persoonlijke smaak zijn.
      Groetjes Hendrika

      Comment


      • #18
        Re: Licht en dof experimentjes

        Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
        Twee mooie al mogen de kleurtjes voor mij wat minder fel, maar dit zal eerder persoonlijke smaak zijn.
        Wel Hendrika, ik heb zoals steeds niets veranderd aan de kleuren. De instellingen van mijn toestel zie je in de exif. De herfstkleuren van deze kleine lisdodde zijn zeer intens, het beschikbare licht heeft deze enkel versterkt.
        Meer foto's op mijn website

        Comment


        • #19
          Re: Licht en dof experimentjes

          Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
          Wel Hendrika, ik heb zoals steeds niets veranderd aan de kleuren. De instellingen van mijn toestel zie je in de exif. De herfstkleuren van deze kleine lisdodde zijn zeer intens, het beschikbare licht heeft deze enkel versterkt.
          Ik zeg ook niet dat er veranderd is aan de kleurtjes.
          Groetjes Hendrika

          Comment


          • #20
            Re: Licht en dof experimentjes

            ik vind de felle kleurtjes hier juist een meerwaarde. Mijn voorkeur gaat wel naar de 1e
            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

            Comment


            • #21
              Re: Licht en dof experimentjes

              Heel mooi, zoals de vorige foto!

              Comment


              • #22
                Re: Licht en dof experimentjes

                Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                Wel Hendrika, ik heb zoals steeds niets veranderd aan de kleuren. De instellingen van mijn toestel zie je in de exif. De herfstkleuren van deze kleine lisdodde zijn zeer intens, het beschikbare licht heeft deze enkel versterkt.
                Toch blijf ik steeds verwonderd staren naar de kleurintensiteit van U platen Jan, deze zijn kenmerkend voor de opnames die Je maakt.
                Alsof alles een andere dimensie krijgt wanneer Jij het bekijkt.
                Zelf werk ik met Canon en stel mij de vraag of dit te halen is uit een Canon vind de keuren steeds zachter over komen, of is het werkelijk de manier van een onderwerp te bekijken en deze op de juiste manier vast te leggen als fotograaf kom ik maar tot aan Uw knieën, dit betekend uiteraard dat ik nog veel kan groeien maar je blijft een inspiratie bron.
                Groeten Luc.
                BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                Comment

                Working...
                X