Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het vervolg van gisteren, maar tevens ook de laatste, gelukkig deze nog tegengekomen,was een van de redenen van mijn bezoek en maakt ook veel goed.
mvg Luc
Ook een voorkeur voor de eerste. Heel mooi!
Bij de tweede en derde, vind ik respectievelijk te veel bloem en te weinig bloem.
Maar de vlinder staat er prachtig op!
Op de derde na (onevenwichtige compo?) mooie beelden
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
bedankt om te kijken aan iedereen,
@ kariboe had het zelf nog niet zo opgemerkt maar je hebt gelijk is nogal onevenwichtig ,soms kijk je naar dingen en zie je het niet onmiddelijk gelukig hebbben we dit forum, en kan ik dergelijke opmerkingen zeer aprescieren tenslotte kan dit maar een reden zijn om nog beter te doen. thanks
Comment