Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hooibeestjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hooibeestjes

    Zeer netjes! Ik ga voor de tweede
    --- Panasonic FZ 50---
    ---Canon Eos 450D---

    Comment


    • #17
      Re: Hooibeestjes

      de eerste
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #18
        Re: Hooibeestjes

        Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
        Fraaie reeks
        't Is inderdaad triestig met de vlinders dit jaar, precies alsof ze verdwenen zijn ?
        Hier zitten dit jaar veel libellen, en die lusten ook wel een vlindertje (of zelfs een soortgenoot).

        Maar ik heb hier toch al verschillende soorten vlinders gezien (icarusblauwtje, bruin blauwtje, groot dikkopje, bont en bruin zandoogje, hooibeestje....).
        Ze zijn er wel, maar als de libellen constant op jacht zijn, dan zijn de vlinders ook voorzichtiger, en zal je wat beter moeten zoeken.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #19
          Re: Hooibeestjes

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Hier zitten dit jaar veel libellen, en die lusten ook wel een vlindertje (of zelfs een soortgenoot).

          Maar ik heb hier toch al verschillende soorten vlinders gezien (icarusblauwtje, bruin blauwtje, groot dikkopje, bont en bruin zandoogje, hooibeestje....).
          Ze zijn er wel, maar als de libellen constant op jacht zijn, dan zijn de vlinders ook voorzichtiger, en zal je wat beter moeten zoeken.

          We spreken hier wel over de streek van Viroinval, normaal (toch verleden jaar) kan met dit uitdrukken bij wijze van spreken in een aantal vlinders per vierkante m het valt op hoe weinig het er waren de hooibeestjes vlogen vrij algemeen, maar slechts een 10 geaderde witjes gezien, blauwtjes waren ook goed vertegenwoordigd maar voor de rest op een paar boswitjes na en een enkele parelmoer niet veel te zien, en dit is het reeds het volledig jaar zo, het is nu de 4 maar dit jaar dat ik de streek bezoek en telkens met een wrang gevoel, en blijkbaar denk ik hier niet alleen zo over tijdens mijn trip nog enkel natuurfotografen tegen het lijf gelopen die mij hetzelfde verhaal vertelden.

          Voor volgende maand nog maar een trip gepland hopelijk dan beter, denk dat we eens een langdurige periode van goed weer zouden moeten hebben .

          verder bedankt om te kijken,
          groeten Luc
          BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

          Comment


          • #20
            Re: Hooibeestjes

            Zeer knap macrowerk!
            Dit zijn toppers, scherpte, DOF, BG, compo en kleuren....

            mvg,

            Roland

            Comment


            • #21
              Re: Hooibeestjes

              Hey juppekes

              Die eerste is een topper
              Bootjes

              Comment

              Working...
              X