Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blauwtje + ander schepsel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: blauwtje + ander schepsel

Heel moeilijk om hier een favoriet aan te duiden, alle drie knap

En als het toch moet dan de derde vanwege de perfecte DOF en de schitterende Compo
    Greetz,
    Dirk

Comment

zeer mooie reeks ! eerste 2 zou ik ook in portretstand geschoten hebben denk ik , maar niet altijd krijg je daarvoor de kans natuurlijk;

Comment

Het tegenlicht van de tweede maakt dit beeld voor mij tot de beste !
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Zeer mooie reeks ! de derde is zeker ook niet te versmaden, mooi beeld
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

Dank allen voor jullie reactie's..

@ Bouk en willempieke dank voor het aanvullend commentaar.

Comment

3 zeer mooie opnamen.
              Wat ik aan de derde zo mooi vind is het blad waarop het vliegje zit, dit heeft in de achtergrond bijna de gebogen vorm van de vleugel van het onderwerp, dat en de goeie compo maakt de foto nog beter.

Broken-wing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                Hoi Marc,

Ik kan me je reactie goed voorstellen.. eigenlijk let ik bijna altijd op de compositie, ook dat mn onderwerp niet te centraal staat.. ik ben me zeker bewust dat deze vlinder een centrale plek in de foto inneemt..

Maar, ik stelde mezelf vandaag de vraag!
                Heeft een foto met een onderwerp dat centraal staat per definitie geen mooie compositie? Of vinden we dat alleen niet mooi omdat we dat keer op keer te horen krijgen zodat je (als het ware) gebrainwashed bent?
                Is niet de bedoeling om een discussie op te zetten, ik probeer alleen even de achterliggende gedachte van deze foto te geven... Soms is het best leuk om te spelen met het juk van de bestaande regeltjes.. ik geef toe dat ik mij ook meestal aan de bestaande regels houd..

Maar goed, ik wil je zeker geen ongelijk geven, als je het niet mooi vind dan
                vind je het gewoon niet mooi, dat kan natuurlijk ook, want ik wil met mijn uitleg zeker niet de boel goedpraten, het is gewoon eventjes (voor vandaag) een knipoog naar de regel van drie.

Groet, Rob..
                bedankt voor uw reactie.
                Ik ben denk ik ook teveel met die regeltjes bezig.....Regels zijn inderdaad goed, maar niet altijd om je aan te houden, geen enkele foto is het zelfde dus speelt het persoonlijke gevoel bij een gemaakte foto ook een rol hier in mee.
                Zal uw werk in de gaten houden. Kan me zekers wel smaken
                groet Marc
                www.dannenbergfotografie.nl

Comment

Nr2 heeft m'n voorkeur.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
                  X