Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een verademing tussen al die "lelijke" vliegen hier
Sterk werk
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
ik vrees dat het idee niet zo origineel is als jullie denken,
toen ik de foto zag kreeg ik direct een déjŕ-vu-gevoel.
Na wat zoekwerk, kwam ik hier terecht...
foto is technisch wel zeer goed uitgevoerd!
Yep,maar toch mooi.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Allemaal heel erg bedankt voor het vele comentaar en de positieve opmerkingen.
Eéntje met een hap uit zal er nog wel eens van komen maar nu de zon schijnt zit ik liever buiten
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Mooie uitvoering! Maar ik geloof nooit dat je dit zelf hebt bedacht (zoals je toch laat uitschijnen).
Op deviantArt zijn ze je in ieder geval al 2 jaar voor...
Doet dat dan er iets toe ?
Originaliteit is één parameter, er zijn er echter ontelbare andere die de waarde van een beeld uitmaken...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooie uitvoering! Maar ik geloof nooit dat je dit zelf hebt bedacht (zoals je toch laat uitschijnen).
Op deviantArt zijn ze je in ieder geval al 2 jaar voor...
Nee ik heb dit niet zelf bedacht, ik heb ooit ergens iets gelijkaardigs gezien en vond het een leuk idee om ook zoiet te proberen.
Volgens mij zijn er niet veel dingen die nog nooit geprobeerd zijn ....
Originaliteit is één parameter, er zijn er echter ontelbare andere die de waarde van een beeld uitmaken...
Greetz, Kariboe
Bedankt Kariboe en iedereen die me met zijn/haar positieve commentaren weet te motiveren om te blijven proberen
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Akkoord! Maar zo goed als alle reacties zijn in de trend van 'schitterrend / origineel / creatief idee ' ... dan vind ik niet dat hij met de pluimen moet gaan lopen.
Uiteraard is dit beeld een "kopie" van ... - dat zijn zowat 95% van alle beelden hier op dit forum. Maar het is een sprekend beeld, technisch hoogstaand, aantrekkelijk van licht en opstelling (ik mis alleen wat frontaal licht) en netjes afgewerkt. En wat mij betreft verdient dat veel pluimen...
Ik zou zeggen verras ons
Greetz, Kariboe
Comment