Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Het idee op zich is super , id de hap moet er nog uit.
Wat betreft de uitvoering, ik zie in de appel 2 vierkante reflectie's van de lichtbron, mocht dit niet het geval zijn zou het veel beter zijn, maar niet slecht.
ik vrees dat het idee niet zo origineel is als jullie denken,
toen ik de foto zag kreeg ik direct een déjà-vu-gevoel.
Na wat zoekwerk, kwam ik hier terecht...
foto is technisch wel zeer goed uitgevoerd!
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
De link hierboven had ik nog niet gezien maar die is ook heel leuk
ik ga het iig nog eens proberen met een minder glimmende appel waar ik eerst een stuk uitbijt
G
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Comment