Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hommeltje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hommeltje

...denk ik toch.
    Is wel niet echt heel scherp (was zo rap weer weg), maar 'k vind de kleurtjes zo mooi passen samen

Groetjes Hendrika

Re: Hommeltje

Daarmee heb je zelf al de commentaar gegeven. Ze zijn inderdaad snel en focussen valt niet altijd mee.
    Frebeat

Meer foto's op http://www.sightings.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
      ...denk ik toch.
      Is wel niet echt heel scherp (was zo rap weer weg), maar 'k vind de kleurtjes zo mooi passen samen
      Juiste omschrijving
      Mvg Tim

Comment

Goed toch hé dat ik het zelf al zie
        Maar eigenlijk vond ik het nogal vroeg voor dit hommeltje en het samengaan van die kleuren komt misschien niet meer.
        Heb er helaas maar eentje plaatje kunnen van nemen vandaar dat ik het gepost heb.
        Groetjes Hendrika

Comment

Goed toch hé dat ik het zelf al zie
          Maar eigenlijk vond ik het nogal vroeg voor dit hommeltje en het samengaan van die kleuren komt misschien niet meer.
          Heb er helaas maar eentje plaatje kunnen van nemen vandaar dat ik het gepost heb.
          Ik heb dat ook soms (nogal vaak) voor. Dan zie je een libelletje zitten in prachtige positie en met de perfecte achtergrond, prachtig licht er op etc...dan denk ik dit wordt dé plaat van het jaar (voor mij dan toch).
          Ik stel scherp, wil afdrukken...damn...mooi stokje zonder libel op de foto
          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Ik heb dat ook soms (nogal vaak) voor. Dan zie je een libelletje zitten in prachtige positie en met de perfecte achtergrond, prachtig licht er op etc...dan denk ik dit wordt dé plaat van het jaar (voor mij dan toch).
            Ik stel scherp, wil afdrukken...damn...mooi stokje zonder libel op de foto
            Ben ik dan toch nog goed bezig?
            Probeer al enkele dagen om een bijtje vast te leggen in de vlucht en het wil niet lukken, bloemeke staat erop maar bijtje is gaan vliegen of staat er wel op maar niet scherp
            En sakkeren helpt niet
            Groetjes Hendrika

Comment

Ben ik dan toch nog goed bezig? Probeer al enkele dagen om een bijtje vast te leggen in de vlucht en het wil niet lukken, bloemeke staat erop maar bijtje is gaan vliegen of staat er wel op maar niet scherp En sakkeren helpt niet
              Ik meen mij te herinneren dat ik jou hiervoor reeds gewaarschuwd heb.

Volhouden meid!

Wél handig als het commentaar al bij de foto staat.
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Ik meen mij te herinneren dat ik jou hiervoor reeds gewaarschuwd heb.

Volhouden meid!

Wél handig als het commentaar al bij de foto staat.
                Ja.. Jos, 'k weet het Je hebt mij gewaarschuwd!
                Maar 'k heb er die wel scherp zijn (niet van dit hommeltje) maar nu ga ik ze niet posten later misschien
                Groetjes Hendrika

Comment

... Maar 'k heb er die wel scherp zijn (niet van dit hommeltje) maar nu ga ik ze niet posten later misschien
                  Ach-zó, we krijgen de betere foto's nog niet te zien. Dát noem ik: váls!

Op die manier zal er nooit iets komen van de "Hendrika fanclub" waarvan ik gedroomd heb.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

misschien niet vlijmscherp maar daarvoor zeker niet minder mooi
                    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Het meeste is al gezegd, maar dit lijkt me geen hommel te zijn, maar een behangersbij of iets dergelijk.

Jorgen
                      Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm

Comment

Working...
                      X