Goed toch hé dat ik het zelf al zie
Maar eigenlijk vond ik het nogal vroeg voor dit hommeltje en het samengaan van die kleuren komt misschien niet meer.
Heb er helaas maar eentje plaatje kunnen van nemen vandaar dat ik het gepost heb.
Goed toch hé dat ik het zelf al zie
Maar eigenlijk vond ik het nogal vroeg voor dit hommeltje en het samengaan van die kleuren komt misschien niet meer.
Heb er helaas maar eentje plaatje kunnen van nemen vandaar dat ik het gepost heb.
Ik heb dat ook soms (nogal vaak) voor. Dan zie je een libelletje zitten in prachtige positie en met de perfecte achtergrond, prachtig licht er op etc...dan denk ik dit wordt dé plaat van het jaar (voor mij dan toch).
Ik stel scherp, wil afdrukken...damn...mooi stokje zonder libel op de foto
Ik heb dat ook soms (nogal vaak) voor. Dan zie je een libelletje zitten in prachtige positie en met de perfecte achtergrond, prachtig licht er op etc...dan denk ik dit wordt dé plaat van het jaar (voor mij dan toch).
Ik stel scherp, wil afdrukken...damn...mooi stokje zonder libel op de foto
Ben ik dan toch nog goed bezig?
Probeer al enkele dagen om een bijtje vast te leggen in de vlucht en het wil niet lukken, bloemeke staat erop maar bijtje is gaan vliegen of staat er wel op maar niet scherp
En sakkeren helpt niet
Ben ik dan toch nog goed bezig? Probeer al enkele dagen om een bijtje vast te leggen in de vlucht en het wil niet lukken, bloemeke staat erop maar bijtje is gaan vliegen of staat er wel op maar niet scherp En sakkeren helpt niet
Ik meen mij te herinneren dat ik jou hiervoor reeds gewaarschuwd heb.
Volhouden meid!
Wél handig als het commentaar al bij de foto staat.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Ik meen mij te herinneren dat ik jou hiervoor reeds gewaarschuwd heb.
Volhouden meid!
Wél handig als het commentaar al bij de foto staat.
Ja.. Jos, 'k weet het Je hebt mij gewaarschuwd!
Maar 'k heb er die wel scherp zijn (niet van dit hommeltje) maar nu ga ik ze niet posten later misschien
Comment