Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan 't eind van zijn latijn...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: aan 't eind van zijn latijn...

    Die staat daar mooi te pronken
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #17
      Re: aan 't eind van zijn latijn...

      Oorspronkelijk geplaatst door camouflage Bekijk bericht
      Jacky, Jacky ....................ik zit nu reeds enkele minuten naar deze opname te kijken, geweldig mooi vastgelegd, mooie scherpte belichting kleur en BG en toch mag ik nu eens echt mugziften die drie blaadjes onderaan (heb het overigens zelf geprobeerd deze weg te klonen om zien wat het resultaat was) vind ik ietsje storend, de bewerking zou dit zeker niet doen als ik er niet van overtuigd was dat dit een top plaat is, en ja vind ze zonder nog net ietsje sterker.

      T’moest er toch eventjes uit.
      groeten Luc.
      Luc,

      Dat vind ik nu eens tof zie, dat je je al die moeite getroost.
      Wil je de bewerkte foto hier ook eens posten zodat ik 't verschil kan zien ?
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

      Comment


      • #18
        Re: aan 't eind van zijn latijn...

        Dit is wel een heel knappe.
        Groetjes--------
        ----------Ludwig

        Comment


        • #19
          Re: aan 't eind van zijn latijn...

          Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
          Luc,

          Dat vind ik nu eens tof zie, dat je je al die moeite getroost.
          Wil je de bewerkte foto hier ook eens posten zodat ik 't verschil kan zien ?
          Was zeker geen moeite, enkel een tinteling in mijn vingertoppen een paar cloonstempeltjes en toch maar even neat image laten overlopen (iso 200 @ 1/80sec zou ietje ruis kunnen opleveren maar blijkbaar maak het niet veel verschil het ruisniveau)..........bedankt voor deze beelden daar kan ik nog iets van opsteken. ......en nieuwschierigheid is soms een goede leermeester.


          groeten Luc.
          Last edited by camouflage; 2 oktober 2007, 22:13.
          BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

          Comment


          • #20
            Re: aan 't eind van zijn latijn...

            een prachtige zachte opname...

            Comment


            • #21
              Re: aan 't eind van zijn latijn...

              [QUOTE=camouflage;1583189]Jacky, Jacky ....................ik zit nu reeds enkele minuten naar deze opname te kijken, geweldig mooi vastgelegd, mooie scherpte belichting kleur en BG en toch mag ik nu eens echt mugziften die drie blaadjes onderaan (heb het overigens zelf geprobeerd deze weg te klonen om zien wat het resultaat was) vind ik ietsje storend, de bewerking zou dit zeker niet doen als ik er niet van overtuigd was dat dit een top plaat is, en ja vind ze zonder nog net ietsje sterker.

              T’moest er toch eventjes uit.
              groeten Luc.[/QUOTE

              Bedankt voor 't posten ! Idd in de context van 'het strakke' van de foto
              storen de blaadjes een beetje maar van de andere kant is het mos nu zo 'clean', eigenlijk ben ik er nog niet helemaal uit
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #22
                Re: aan 't eind van zijn latijn...

                Zonder die blaadjes lijkt het mij iets te gemaakt, volgende stap paddestoel met make-up ?
                Ik vind het mooi opgekuist zo, maar toch liever met de blaadjes, tenzij je er kaboutertjes laat rondlopen. ;-)
                Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                Comment


                • #23
                  Re: aan 't eind van zijn latijn...

                  Prachtige foto Blaadjes zijn er mooi uitgehaald, maar ook ik prefereer toch de blaadjes.
                  Sandra

                  Comment


                  • #24
                    Re: aan 't eind van zijn latijn...

                    Iedereen bedankt
                    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                    Grtjs, Jacky

                    Comment

                    Working...
                    X