Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jacky, Jacky ....................ik zit nu reeds enkele minuten naar deze opname te kijken, geweldig mooi vastgelegd, mooie scherpte belichting kleur en BG en toch mag ik nu eens echt mugziften die drie blaadjes onderaan (heb het overigens zelf geprobeerd deze weg te klonen om zien wat het resultaat was) vind ik ietsje storend, de bewerking zou dit zeker niet doen als ik er niet van overtuigd was dat dit een top plaat is, en ja vind ze zonder nog net ietsje sterker.
T’moest er toch eventjes uit.
groeten Luc.
Luc,
Dat vind ik nu eens tof zie, dat je je al die moeite getroost.
Wil je de bewerkte foto hier ook eens posten zodat ik 't verschil kan zien ?
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Dat vind ik nu eens tof zie, dat je je al die moeite getroost.
Wil je de bewerkte foto hier ook eens posten zodat ik 't verschil kan zien ?
Was zeker geen moeite, enkel een tinteling in mijn vingertoppen een paar cloonstempeltjes en toch maar even neat image laten overlopen (iso 200 @ 1/80sec zou ietje ruis kunnen opleveren maar blijkbaar maak het niet veel verschil het ruisniveau)..........bedankt voor deze beelden daar kan ik nog iets van opsteken. ......en nieuwschierigheid is soms een goede leermeester.
[QUOTE=camouflage;1583189]Jacky, Jacky ....................ik zit nu reeds enkele minuten naar deze opname te kijken, geweldig mooi vastgelegd, mooie scherpte belichting kleur en BG en toch mag ik nu eens echt mugziften die drie blaadjes onderaan (heb het overigens zelf geprobeerd deze weg te klonen om zien wat het resultaat was) vind ik ietsje storend, de bewerking zou dit zeker niet doen als ik er niet van overtuigd was dat dit een top plaat is, en ja vind ze zonder nog net ietsje sterker.
T’moest er toch eventjes uit.
groeten Luc.[/QUOTE
Bedankt voor 't posten ! Idd in de context van 'het strakke' van de foto
storen de blaadjes een beetje maar van de andere kant is het mos nu zo 'clean', eigenlijk ben ik er nog niet helemaal uit
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Zonder die blaadjes lijkt het mij iets te gemaakt, volgende stap paddestoel met make-up ?
Ik vind het mooi opgekuist zo, maar toch liever met de blaadjes, tenzij je er kaboutertjes laat rondlopen. ;-)
Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1
Comment