Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tussendoortje???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: tussendoortje???

    Over de technische kant van de foto's zwijg ik als vermoord want ik weet daar niet veel van . Wat ik wel weet is dat het twee leuke foto's zijn voorzien van leuk commentaar ( het spinnetje is de hoofdrolspeler hier en niet de zweefvlieg) als ik foto's zie van jou kijk altijd eens van dichterbij ;je hebt mijns inziens een zeer goed oog voor ongebruikelijke dingen een soort straatfotografie op z'n macros .Zoals eerder gezegd trek je niks aan van een vals commentaar met zulke mensen kan ik alleen medelijden hebben, die blijven toch nooit lang hangen aangezien ze niet passen in de sfeer van BD.Ik hoop nog veel mooie en leuke foto's van jou te zien ! Als bleuke leer ik alle dagen bij door de gefundeerde commentaren die hier door serieuze mensen op deze fora gegeven worden,waarvoor mijn dank . Groetjes G.

    Comment


    • #32
      Re: tussendoortje???

      Oorspronkelijk geplaatst door Galamus Bekijk bericht
      Over de technische kant van de foto's zwijg ik als vermoord want ik weet daar niet veel van . Wat ik wel weet is dat het twee leuke foto's zijn voorzien van leuk commentaar ( het spinnetje is de hoofdrolspeler hier en niet de zweefvlieg) als ik foto's zie van jou kijk altijd eens van dichterbij ;je hebt mijns inziens een zeer goed oog voor ongebruikelijke dingen een soort straatfotografie op z'n macros .Zoals eerder gezegd trek je niks aan van een vals commentaar met zulke mensen kan ik alleen medelijden hebben, die blijven toch nooit lang hangen aangezien ze niet passen in de sfeer van BD.Ik hoop nog veel mooie en leuke foto's van jou te zien ! Als bleuke leer ik alle dagen bij door de gefundeerde commentaren die hier door serieuze mensen op deze fora gegeven worden,waarvoor mijn dank . Groetjes G.

      Dank U !!!
      Voor al het positieve commentaar...Super.

      En nee door zulk comment laat ik mij niet vande wijs brengen, zulke mensen blijven idd niet hangen, die verpesten volgens mij alleen maar de sfeer hier.
      En ik leer ook nog elke dag bij, hier op het forum en met mijn neus op de grond, en tussen de struiken.
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

      Comment


      • #33
        Re: tussendoortje???

        Over de scherpte ga ik hier niets zeggen, volgens mij is de waarneming hier belangrijker en dat je dus op het juiste moment op het knoppeke hebt gedrukt.
        Dus dat op foto 1 die kleine witte spin het aandurft een toch voor haar proportioneel grotere zweefvlieg durft aan te vallen om ze als avondmaal te gaan gebruiken en dat op foto 2 een onbekend beestje staat waarvan ik ook wel eens zou willen weten wat het is
        BD0723BE

        Comment


        • #34
          Re: tussendoortje???

          Het beest is bekend.....het is een planthopper...en die straal uit zijn achterste.. zou ontlasting kunnen zijn? zie de comment van mtonsbeek hier boven.
          Zou mooi uit zien op het toilet niet?
          Geen licht meer nodig.

          En het klopt wel die scherpte maar ik zag hem zitten en dacht meteen naar binnen , camera halen .
          Schijt aan waar die zit maar die moet ik op de plaat hebben........
          vandaar de onscherpte.
          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

          Comment

          Working...
          X