Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tussendoortje???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: tussendoortje???

    Oorspronkelijk geplaatst door sarolea Bekijk bericht
    F17 misschien
    nee ook niet
    eigenlijk kan ik hem nergens terug vinden op geen enkele site......en nu ben ik vastberaden om uit te vinden welk beest het nou was, heb het beestje (was ongeveer 4 mm) daarna ook niet meer gezien.
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

    Comment


    • #17
      Re: tussendoortje???

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Nr2...met de vlam in de pijp!Mooi.
      en of mooi

      Comment


      • #18
        Re: tussendoortje???

        Het ziet er een beetje uit als een sprinkhaan die nog niet helemaal voltooid is.
        :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

        Comment


        • #19
          Re: tussendoortje???

          Ja dat dacht ik ook, maar bij de sprinkhanen heb ik hem ook nog niet gevonden...... Of hij heeft erg pittig gegeten
          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

          Comment


          • #20
            Re: tussendoortje???

            Foto1: Slechte compositie, en veel te onscherp
            Foto2: Slechte achtergrond en slechte compositie

            Comment


            • #21
              Re: tussendoortje???

              Oorspronkelijk geplaatst door Vanessae Bekijk bericht
              Foto1: Slechte compositie, en veel te onscherp
              Foto2: Slechte achtergrond en slechte compositie
              nee jou foto's zijn goed! Ik weet niet of jij ervaring met macro hebt, maar ik kan moeielijk aan dat beestje vragen om ergens anders dan op mijn vensterbank te gaan zitten.

              Daarbij denk ik dat je nu een soort van wraak neemt op al het commentaar wat jij op je foto's hebt gehad. Dit is enorm kinderachtig!
              Ik vond de foto goed genoeg om hier neer te zetten, als ik om commentaar of kritiek had gevraagd dan had ik hem wel bij discussie gezet.

              Maar zo'n commentaar heb ik niet nodig en van jou al helemaal niet.
              Last edited by knofje3116; 9 mei 2007, 07:43.
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

              Comment


              • #22
                Re: tussendoortje???

                Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht

                Maar zo'n commentaar heb ik niet nodig en van jou al helemaal niet.
                Ik zou ik je er niet al te druk om maken. Op dit (overigens uitstekende) forum zijn er een aantal mensen die weinig of helemaal niets produceren wat betreft macro fotografie en toch denken er commentaar op te geven. Vaak met één niets zeggend zinnetje wat meer te maken heeft met het opschroeven van hun totale nummer van postings dat met goed opbouwende kritiek.

                Nou moet ik toegeven dat ik dat nog niet van Vanessae gemerkt heb maar in het algemeen is het best dit soort commentaar volledig te negeren.

                Rupselkopke heeft hier in het verleden ook een opmerking over heeft gemaakt.

                Prima foto's!

                Hier is mijn versie van de planthopper, helaas zonder glasfiber achterwerk:

                Canon 1DsM2, 1Dm3, 17-40mm f4L, 300mm IS f2.8L, 85mm f1.2L, 70-200mm f2.8L IS USM, EF 100mm f2.8 Macro, MP-E65, Ring Lite MR-14EX, www.tonsbeek.com

                Comment


                • #23
                  Re: tussendoortje???

                  Ik zeg mijn gedacht, dat mocht hier toch of niet?
                  Kan toch moeilijk goed zeggen als ik het slecht vind!

                  Comment


                  • #24
                    Re: tussendoortje???

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vanessae Bekijk bericht
                    Ik zeg mijn gedacht, dat mocht hier toch of niet?
                    Kan toch moeilijk goed zeggen als ik het slecht vind!
                    Als je door gebrek aan ervaring er geen flauw idee van hebt wat voor uitdagingen dit soort fotografie met zich meebrengt, denk ik dat het beter is als je dit soort kritiek achterwege laat. Sorry.
                    Canon 1DsM2, 1Dm3, 17-40mm f4L, 300mm IS f2.8L, 85mm f1.2L, 70-200mm f2.8L IS USM, EF 100mm f2.8 Macro, MP-E65, Ring Lite MR-14EX, www.tonsbeek.com

                    Comment


                    • #25
                      Re: tussendoortje???

                      Knofje,

                      met alle respect, deze foto's zijn inderdaad niet echt super te noemen.
                      De scherpte zit niet goed, zowel bij foto 1 als 2 valt dit toch op.
                      De achtergrond van foto 2 is wat mij betreft ook niet super, maar weet dat je dat niet altijd te kiezen hebt als je zo een kleine beestjes op plaat wilt vastleggen. (ik vloek mezelf dikwijls een ongeluk over scherptestelling en achtergronden als ik m'n macrofoto's (of pogingen achteraf bekijk).

                      Wat betreft de commentaar van V.... gewoon niets van aantrekken en negeren, we weten ondertussen wel hoe, wat en waarom hé...
                      Blijkbaar schendt deze persoon nu ook al haar eigen regel zijnde : "ik geef enkel commentaar op foto's die me aanspreken en de andere negeer ik..."
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: tussendoortje???

                        Dus, men mag op mijn foto's commentaar geven, maar ik mag niet op andere leden hun foto's commentaar geven?
                        Dat is pas kinderachtig, en ik weet zeer goed hoe moeilijk macrofotografie is!
                        Maar dit neemt niet weg dat een moeilijke foto 'zachter' moet beoordeeld worden.
                        Waarom mag Pete wel zeggen dat de scherpte niet goed is en ik mag dit niet zeggen?
                        Is met 2 maten wegen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: tussendoortje???

                          Oorspronkelijk geplaatst door mtonsbeek Bekijk bericht
                          Ik zou ik je er niet al te druk om maken. Op dit (overigens uitstekende) forum zijn er een aantal mensen die weinig of helemaal niets produceren wat betreft macro fotografie en toch denken er commentaar op te geven. Vaak met één niets zeggend zinnetje wat meer te maken heeft met het opschroeven van hun totale nummer van postings dat met goed opbouwende kritiek.

                          Nou moet ik toegeven dat ik dat nog niet van Vanessae gemerkt heb maar in het algemeen is het best dit soort commentaar volledig te negeren.

                          Rupselkopke heeft hier in het verleden ook een opmerking over heeft gemaakt.

                          Prima foto's!

                          Hier is mijn versie van de planthopper, helaas zonder glasfiber achterwerk:

                          ach ja....sommige..... Ik leg zulk onnozel comment naast me neer. En probeer hier veel te leren. Er zitten hele volksstammen tussen die wel goed helpen, dat is ook de reden dat ik dit een superforum vindt.....Alleen dat zwarte schaap nog he?

                          Maar goed jij weet welk dier het is.
                          Ik zie datjij idd geen straalmotor hebt? wat is daar de reden van dat die van mij dat wel had??
                          In ieder geval bedankt voor je foto..hoef nu niet meer te zoeken naar welk beest het is.En bedankt voor opbeurend comment!!!!
                          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                          Comment


                          • #28
                            Re: tussendoortje???

                            Oorspronkelijk geplaatst door Vanessae Bekijk bericht
                            Dus, men mag op mijn foto's commentaar geven, maar ik mag niet op andere leden hun foto's commentaar geven?
                            Dat is pas kinderachtig, en ik weet zeer goed hoe moeilijk macrofotografie is!
                            Maar dit neemt niet weg dat een moeilijke foto 'zachter' moet beoordeeld worden.
                            Waarom mag Pete wel zeggen dat de scherpte niet goed is en ik mag dit niet zeggen?
                            Is met 2 maten wegen.
                            nee is niet met twee maten meten....jij geeft uiterst felle kritiek en boort foto's de grond in. Met jou hele comments kan ik en vele met mij geen zak!
                            Jij zit denk ik op het verkeerde forum (zoals al eerder aangeven)
                            Je mag mijn foto beoordelen maar dan doe normaal, je komt nu over als een puber met te veel hormonen.....!!!
                            En zoals ik al eerder zei heb ik het idee dat je wraak neemt.
                            En dat is pas kinderachtig.
                            Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                            Comment


                            • #29
                              Re: tussendoortje???

                              Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
                              Ik zie datjij idd geen straalmotor hebt? wat is daar de reden van dat die van mij dat wel had??
                              Ik heb ergens gelezen dat het de uitwerpselen van het beestje zijn.
                              Canon 1DsM2, 1Dm3, 17-40mm f4L, 300mm IS f2.8L, 85mm f1.2L, 70-200mm f2.8L IS USM, EF 100mm f2.8 Macro, MP-E65, Ring Lite MR-14EX, www.tonsbeek.com

                              Comment


                              • #30
                                Re: tussendoortje???

                                zulke kleur???
                                Handig..... Mooi. Ben ik uit mijn droom.hoef niet meer te zoeken. Bedankt.
                                Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                                Comment

                                Working...
                                X