Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nog maar eens een straffeke £Ja, soms laten ze zich wel goed benaderen. Heb gisteren nog een dergelijke vlieg als een 'kat' op een ander klein vliegje zien springen om het dan op te peuzelen... dus ze zijn niet altijd echt aardig en eten niet aleen XXX...
Ik blijf mij verbazen over de kwaliteiten van die lens, die is echt supergoed hé. Natuurlijk moet de fotograaf het ook kunnen en in jou geval is daar geen discussie over. Blijf zo doorgaan want het is telkens weer af!
Prima foto, prachtig belicht natuurlijk! Het feit dat je geen facetten waarneemt komt mijns inziens doordat ze zo'n klein koppie hebben. Komt dus al snel buiten het scherptebereik. Het is mij eenmaal gelukt de facetten van de "Drekvlieg" vast te leggen, frontaal..............
Ik blijf mij verbazen over de kwaliteiten van die lens, die is echt supergoed hé. Natuurlijk moet de fotograaf het ook kunnen en in jou geval is daar geen discussie over. Blijf zo doorgaan want het is telkens weer af!
Volledig mee eens! Superknap werk... zoals we ondertussen wel gewoon zijn van jou
Fraaie foto! Mooie compositie.
Hoe vind je de D1MII in vergelijking met de 30D? Ik 'hoop'dat mijn 20D de geest geeft binnenkort zodat ik een 'goede' reden heb om een 1DMIII te kopen.
Grt Maarten
Canon 1DsM2, 1Dm3, 17-40mm f4L, 300mm IS f2.8L, 85mm f1.2L, 70-200mm f2.8L IS USM, EF 100mm f2.8 Macro, MP-E65, Ring Lite MR-14EX, www.tonsbeek.com
Fraaie foto! Mooie compositie.
Hoe vind je de D1MII in vergelijking met de 30D? Ik 'hoop'dat mijn 20D de geest geeft binnenkort zodat ik een 'goede' reden heb om een 1DMIII te kopen.
Grt Maarten
De 1D heeft een super snel autofocus systeem. Ik vind de foto's minder flets en scherper dan die met de 30D....zelfs met alle parameters op 0. De ruiswaarden zijn ook beter tot iso 1250 . Balans vd camera met ietsjes zwaardere lensen is heel wat beter.Ik heb de indruk dat ik deze body heel wat beter kan stilhouden. Wel een zwaar beest.....als je een wandelingetje van een half uurtje maakt begint hij door te wegen. De eerste veertien dagen is het moeilijk om de layout en instellingen te begrijpen. In het begin wat moeilijk omdat je soms meerdere knoppen gelijk moet bedienen om instellingen te veranderen. Grote en snelle geheugenkaarten zijn geen overbodige luxe......ook al is het slechts 8megapixels de jpeg en raw bestanden nemen veel meer geheugen dan bij de 30D. Ook al is de 30D geen slechte camera en solide gebouwd t.o.v de 1D lijkt het een prul als ik hem nu in mijn handen neem. Mijn eerste dslr was ook een 20D .....ik heb begin verleden jaar een 30D bijgekocht omdat deze 20D reeds 50.000 kliks had en ik vreesde dat de sluiter de geest zou gevens tijdens mijn vakantie in het buitenland. Ondertussen is deze 20D omgebouwd naar een volledig infraroodcamera en heeft hij ondertussen reeds 60.000 kliks.....en hij blijft zijn werk nog steeds goed doen zonder ook maar één keer te haperen. Ge kunt altijd een 1D mark III bijkopen als reservecamera
Comment