Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mama en papa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mama en papa

Die titel...wie zegt dat?
    Prachtig,super.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Tja, wat moet je hier op zeggen...
      fotosite

Comment

Nog maar eens een straffeke £Ja, soms laten ze zich wel goed benaderen. Heb gisteren nog een dergelijke vlieg als een 'kat' op een ander klein vliegje zien springen om het dan op te peuzelen... dus ze zijn niet altijd echt aardig en eten niet aleen XXX...
        Nature close - up :
        http://intruigingnature.photodeck.com//

Comment

Geduld wordt beloond dat zie je met deze foto maar weer.
          Marlies
          Groetjes Marlies

https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

Comment

Wederom een klasseplaat , dus daar hoeven we niet over te discusseren, zoals elke plaat van RK als ik je zo mag moemen

Wel vraag ik me af welke bewerking je er op toepast.
            Het komt mij een beetje HDR-achtig over, wat trouwens ten goede van de foto komt hoor.

Gr kees
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

alweer een hele mooie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                Wederom een klasseplaat , dus daar hoeven we niet over te discusseren, zoals elke plaat van RK als ik je zo mag moemen

Wel vraag ik me af welke bewerking je er op toepast.
                Het komt mij een beetje HDR-achtig over, wat trouwens ten goede van de foto komt hoor.

Gr kees
                Ik verminderde de verzadiging(saturation) en heb de middentonen wat bleker gemaakt. Achteraf meer vierkant formaat gecropt,geresized en verscherpt.
                Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Ik blijf mij verbazen over de kwaliteiten van die lens, die is echt supergoed hé. Natuurlijk moet de fotograaf het ook kunnen en in jou geval is daar geen discussie over. Blijf zo doorgaan want het is telkens weer af!
                  Groetjes--------
                  ----------Ludwig

Comment

Hey Peter,

Prima foto, prachtig belicht natuurlijk! Het feit dat je geen facetten waarneemt komt mijns inziens doordat ze zo'n klein koppie hebben. Komt dus al snel buiten het scherptebereik. Het is mij eenmaal gelukt de facetten van de "Drekvlieg" vast te leggen, frontaal..............

Groet, Richard

www.pbase.com/richard2051

Comment

Weeral knap vastgelegd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ludwigIII Bekijk bericht
                        Ik blijf mij verbazen over de kwaliteiten van die lens, die is echt supergoed hé. Natuurlijk moet de fotograaf het ook kunnen en in jou geval is daar geen discussie over. Blijf zo doorgaan want het is telkens weer af!
                        Volledig mee eens! Superknap werk... zoals we ondertussen wel gewoon zijn van jou

Groet,

Comment

Peter,

Fraaie foto! Mooie compositie.
                          Hoe vind je de D1MII in vergelijking met de 30D? Ik 'hoop'dat mijn 20D de geest geeft binnenkort zodat ik een 'goede' reden heb om een 1DMIII te kopen.

Grt Maarten
                          Canon 1DsM2, 1Dm3, 17-40mm f4L, 300mm IS f2.8L, 85mm f1.2L, 70-200mm f2.8L IS USM, EF 100mm f2.8 Macro, MP-E65, Ring Lite MR-14EX, www.tonsbeek.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mtonsbeek Bekijk bericht
                            Peter,

Fraaie foto! Mooie compositie.
                            Hoe vind je de D1MII in vergelijking met de 30D? Ik 'hoop'dat mijn 20D de geest geeft binnenkort zodat ik een 'goede' reden heb om een 1DMIII te kopen.

Grt Maarten
                            De 1D heeft een super snel autofocus systeem. Ik vind de foto's minder flets en scherper dan die met de 30D....zelfs met alle parameters op 0. De ruiswaarden zijn ook beter tot iso 1250 . Balans vd camera met ietsjes zwaardere lensen is heel wat beter.Ik heb de indruk dat ik deze body heel wat beter kan stilhouden. Wel een zwaar beest.....als je een wandelingetje van een half uurtje maakt begint hij door te wegen. De eerste veertien dagen is het moeilijk om de layout en instellingen te begrijpen. In het begin wat moeilijk omdat je soms meerdere knoppen gelijk moet bedienen om instellingen te veranderen. Grote en snelle geheugenkaarten zijn geen overbodige luxe......ook al is het slechts 8megapixels de jpeg en raw bestanden nemen veel meer geheugen dan bij de 30D. Ook al is de 30D geen slechte camera en solide gebouwd t.o.v de 1D lijkt het een prul als ik hem nu in mijn handen neem. Mijn eerste dslr was ook een 20D .....ik heb begin verleden jaar een 30D bijgekocht omdat deze 20D reeds 50.000 kliks had en ik vreesde dat de sluiter de geest zou gevens tijdens mijn vakantie in het buitenland. Ondertussen is deze 20D omgebouwd naar een volledig infraroodcamera en heeft hij ondertussen reeds 60.000 kliks.....en hij blijft zijn werk nog steeds goed doen zonder ook maar één keer te haperen. Ge kunt altijd een 1D mark III bijkopen als reservecamera
                            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

jou plaatjes zijn nog steeds verbazingwekkend peter
                              Last edited by otto; 10 april 2007, 17:18.
                              als je niets leert van het verleden,zal je in de toekomst veel lessen krijgen.

Comment

Moooooooi
                                Weer tof dat je ons weer wat uitleg verschaft hebt
                                BD0723BE

Comment

Working...
                                X