Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pffff, wat een foto zeg
Wordt tijd dat je eens een cursus inricht onder de vorm van een SD.
Wat denkt ge ???
Dag
Ik ben een beetje mensenschuw.....dus een cursus geven zit er niet echt in
Maar ik wil gerust wel een beetje uitleg geven aan iedereen die iets wil vragen. Het weinige dat ik zelf weet wil ik gerust delen.
'Rupsel' alweer 'n erg sterke plaat en je laat mij weer genieten van je kunsten.
Prachtig hoe jij e.e.a. erop krijgt. Hier heb ik veel respect voor.
En voor wat mij betreft.......iedere twee dagen zo'n schitterende plaat en we komen met z'n allen het seizoen weer door.
Alle gekheid.....het geeft mij/ons in ieder geval inspiratie om het eigen werk nog beter te gaan doen.
Comment