Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
De scherpte ligt precies op de plant en de BG lijkt me zo onnatuurlijk,da's wel spijtig.
hm,op vol formaat is de rups heel scherp hoor,misschien door het verkleinen en reduceren van de kwaliteit...
de achtergrond is idd niet de doordeweekse achtergrond (is niet met ps bewerkt ofzo),maar ik wilde eens spelen met kleuren,vind soms dat het te weinig gedaan wordt in macrofotografie.de bedoeling was dus eigenlijk eens iets anders te brengen dan de "gewone" macrofoto.
Ik kan ook nog niet zeggen als ik het nu geslaagd vind of niet,maar hoe langer ik er naar kijk,hoe beter ik hem vond en daarom heb ik hem ook gepost.
Comment