Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoem...zoem...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoem...zoem...

    .....een bij......

    Graag jullie commentaar....





    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

  • #2
    Re: Zoem...zoem...

    Brom...brom... 't is een hommel.

    Het idee is goed maar de foto mist de nodige scherpte die o zo belangrijk is bij macro.
    Meer foto's op mijn website

    Comment


    • #3
      Re: Zoem...zoem...

      Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
      Brom...brom... 't is een hommel.

      Het idee is goed maar de foto mist de nodige scherpte die o zo belangrijk is bij macro.
      Inderdaad, 't is een hommel , mijn excuses....
      Was niet zo zeer als macro bedoeld, maar eerder als close up, gezien ik hiervoor de 70-200L 2.8 heb gebruikt, macro lens word morgen geleverd....
      Al bij al denk ik dat het resultaat er toch mag wezen want die beestjes zitten nu niet bepaald erg stil....

      Verder heb ik al gemerkt dat bij het bewerken van mijn originele foto's met o.a. BDSizer scherpte verloren gaat. Het is een uitsnede uit het origineel die verder met PS is aangepast (tekst, kaders...) en ik merk inderdaad wel wat verschil met het origineel dat iets scherper is. Ik blijf proberen, al doende leert men hé....

      mvg,
      Last edited by Henk_01; 28 maart 2007, 23:06.
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

      Comment


      • #4
        Re: Zoem...zoem...

        Ook die close up kon wel wat meer scherpte gebruiken!
        Canon eos350D - 50mm/1.8 - 60 mm macro - 17-40L

        Comment


        • #5
          Re: Zoem...zoem...

          Hommel mag idd iets scherper.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment

          Working...
          X