Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hmm, dat je voorheen als een echte "Gargamel" deez dorpjes verwoeste is aan dit plaatje niet af te zien. Dit is de manier waarop ik graag zie dat de achtertuin en nagelegen woningen van de Smurfin worden vastgelegd. Proficiat. Héérlijk!!
Vandaar waarschijnlijk ook dat iedereen zo betoverd is....
Iederen is betoverd, NIET omdat de technische kant goed zit (wat inderdaad zo is) maar WEL omdat de inhoud, de zeggingskracht van deze foto zo sprookjesachtig goed is.
Er wordt zelfs niet gezocht, niet gespeurd naar technische minpuntjes. Daar waar heel wat discussies zich juist op richten. Zich soms TE veel op richten.
Zelfs een paar minpuntjes, zouden de betovering van deze foto niet kunnen verbreken.
Iederen is betoverd, NIET omdat de technische kant goed zit (wat inderdaad zo is) maar WEL omdat de inhoud, de zeggingskracht van deze foto zo sprookjesachtig goed is.
Er wordt zelfs niet gezocht, niet gespeurd naar technische minpuntjes. Daar waar heel wat discussies zich juist op richten. Zich soms TE veel op richten.
Zelfs een paar minpuntjes, zouden de betovering van deze foto niet kunnen verbreken.
Euhm... een mooi compliment
Ook alle andere brave zielen - bedankt
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Oh wat zie ik hier, ik BOF
Ik vind het ongelooflijk TOF
heb dan ook maar enkel LOF
met dan nog eens een mooie DOF
werd deze plaat meer dan een terechte HOF!!
Comment