Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is werkelijk een héél knappe Kariboe!!!
Een beetje afgunstig omdat ik voor het ogenblik enkel "witloof" zie ipv "kabouterhuisjes" Het zijn harde tijden hé
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Een van de mooiste kabouterdorpjes die ik al gezien heb
In een van de bovenste huisjes wil ik smorgens wakker worden en de zon zien opkomen.
En in het kleinste onderaan wil ik s'avonds gaan eten met enkel goede vrienden.
Hehe, leuke respons - 'k ben blij dat 't aanstekelijk werkt
Een beetje afgunstig omdat ik voor het ogenblik enkel "witloof" zie ipv "kabouterhuisjes" Het zijn harde tijden hé
Ik leef met je mee, want ik ken het gevoel - 't was hier trouwens ook weer een tijdje geleden hoor. Hou vol, d'er komt ongetwijfeld weer wat tijd aan
Iedereen bedankt voor de leuke replys ! 't Doet deugd aan 't herte
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Je hebt duidelijk ontdekt hoe bevrijdend het werkt om, met je torso in het slijk en al dan niet omringd door gillende meisjesgidsen, van onder uit naar die paddenstoeltjes te kijken.
Je geeft deze prachtige levensvorm weer met respect en door je werkelijk schitterende afwerking van deze foto creëer je een andere dimensie.
Vroeger dacht ik altijd dat ik om echte natuur te zien naar Afrika moest reizen om er al die exotische wezens 'in 't echt' te zien. Sinds ik er effectief ben geweest ben ik nog meer gaan genieten van de pracht van de natuur in eigen land.
Je bent een van die mensen die ootmoedig naar al dat schoons kijken. En je weet het verdorie schoon in beeld te brengen.
Ooops Pendragon, je maakt me aan het
Bedankt ! En inderdaad, ik kan mij nu niet meer inbeelden dat ik dit tot voor enkele jaren niet zag. Onbegrijpelijk gewoon dat ik er toen gewoon aan voorbij liep - erger nog - misschien kapot trapte...
Al die rijkdom, schoonheid, verscheidenheid - zomaar, gratis, voor wie wil kijken. Laat het ons koesteren, beschermen en promoten. Misschien dragen de beelden van ons allen hier, daar een beetje toe bij...
Ook Picasso, Psychonaut, lana en koeks... thnx
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment