Ik heb me pas een Canon 30D aangeschaft (prachtig toestel) en hier zijn enkele testopnames: of
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Insecten (testje 30D) - Update
Collapse
X
-
-
Re: Insecten (testje 30D)
Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk berichtTestopnamen noem je dat ? Onmiddelijk vakwerk ja.
Haarscherp die vliegen, en mooie DOF, voorkeur voor nr 3.
Welke lens trouwens ?
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mseg Bekijk berichtThanks - ze zijn genomen met de Sigma 150
Comment
-
compo van de eerste opname erg mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bemoedigende test !
Neen, mooie reeks, retescherp en netjes van kleur. Vooral 1 kan mij bekoren
Bij twee en drie vind ik het te blauwe licht wat jammer, maar daar kan je natuurlijk niet zo veel aan doen
Knappe reeks, smaakt naar meer - dus laat maar komen
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
schoon hé, die vliegen!
voorkeur voor eerste!
mm
Comment
-
Alle drie zeer mooi met voorkeur (zij het wel lichte voorkeur) naar de eerste toe. testshots ik wou dat ik ook zo een testshots kon afleveren
vrgr
Gert
Comment
-
-
Testje? Woeha!!! En wanneer mogen we het echte werk aanschouwen? Laat het ons tijdig weten dat we onze antidepressiva kunnen inslaan..
Eerste is buitengewoon. Laat de rest maar komen!
Comment
-
Bemoedigende test !
Neen, mooie reeks, retescherp en netjes van kleur. Vooral 1 kan mij bekoren
Bij twee en drie vind ik het te blauwe licht wat jammer, maar daar kan je natuurlijk niet zo veel aan doen
Knappe reeks, smaakt naar meer - dus laat maar komen
-
@Iedereen: bedankt voor de reacties, het was echt een test om een nieuw toestel te leren kennen en ook een test om op hoge IOS-waarden te werken, alle foto's zijn genomen op ISO 1600 - straks er nog enkele posten maar dan op ISO 3200
Groetjes
Comment
Comment