Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Juncus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Juncus

Sigma 105 f/2.8 genomen met flits+defuser.
    Niet te donker twijfel een beetje .

BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Re: Juncus

ja misschien ietsje te donker, staat ie wel goed om(zie linksonder).
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind 'm inderdaad donker maar waarom flits met 2.8 en iso 200? Gezien de flitsreflectie op de blaadjes denk ik niet dat je deze veel kunt oplichten zonder "overbelichting" te creeeren.

Grt.
      Roevca

Comment

Even het scherm omgedraait , maar ik vind hem ook te donker

Mvg, digidan
        Mvg, Digidan.
        BD0844BE
        website.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roevca
          Ik vind 'm inderdaad donker maar waarom flits met 2.8 en iso 200? Gezien de flitsreflectie op de blaadjes denk ik niet dat je deze veel kunt oplichten zonder "overbelichting" te creëren.

Grt.
          Roevca
          Goei vraag, toch enkele toelichtingen

Was eindelijk op vlinderjacht (zie morgen)en probeer deze te fotograferen zonder statief omdat ik dat niet echt handig vind , maar overweeg wel te gaan werken met monopod, daar het weer zeer winderig en bewolkt was,ben ik wel genoodzaakt te kiezen voor manuele instellingen om met het gekozen diafragma toch boven de sluitertijd van min 1/150 uit te komen (bewegingsonscherpte) mijn iso waarde hou ik bewust zo laag mogelijk om elke vorm van ruis tegen te gaan, dus invul flitsen was volgens mij dan ook de enige oplossing.
          Toen viel mijn oog op de bloei van deze bies, en het leek mij wel wat, om een voldoende dieptescherpte te krijgen moest ik voor een f/ 22 gaan wat automatisch resulteert in een donkere achtergrond door de flits en dit wilde ik ook wel bereiken, toch ben ik niet 100% tevreden omdat ik vermoed dat ik iets over het hoofd zie.(belichtigs correctie????).
          Maar al bij al, al doende leert men.
          groeten Luc.
          BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

'k Hou wel van donkere foto's maar deze is iets te,toch zeker niet slecht
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
            X