... of heet dit anders?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Helmgras...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Helmgras...
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiPrima foto , maar ligt het aan mij of wil die foto niet geheel opladen in mijn browser. Ik heb al verschillende keren geprobeerd, en toch is je foto onderaan een stuk afgesneden...
yowan-kenobi.Hoe meer ik er naar kijk,hoe mooier ze word'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Persoonllijk vind ik hem goed zo, maar net als bij yowan-k, laat ie bij mij ook niet volledig op...gek...allesins mooie plaat
Groetjes JLM
Comment
-
een heel mooie opname, voor mij alle ingrediënte aanwezig.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Inderdaad, een stukje komt niet mee...
Wat er ook van zij, weerom een schittende foto. Niet in het minst door het zalig zachte licht met heerlijke kleuren tot gevolg...
Knap hoor
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Nu volledig te bewonderen en volledig goedgekeurd!
Grts JanvangentCanon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperNu zie ik ze helemaal,'k zou er onderaan toch een stukje afdoen
Da's zeker niet om moeilijk te doen
@macroshopper: Het plantje staat er nog steeds dus ik zal deze week nog eens op mijn buik gaan liggen Hoewel ik zelf in deze foto een mooie balans vind. Maar goed Jullie zijn de experts en ik de leerling Dus kom maar opGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment