Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Over de naam ga ik me niet uitspreken, mijn kennis van planten is niet bepaald denderend. Wat de foto betreft vind ik hem sterker met iets minder zand op de voorgrond, merk ik als i scroll. Maar da's uiteraard persoonlijke smaak.
Prima foto , maar ligt het aan mij of wil die foto niet geheel opladen in mijn browser. Ik heb al verschillende keren geprobeerd, en toch is je foto onderaan een stuk afgesneden...
Prima foto , maar ligt het aan mij of wil die foto niet geheel opladen in mijn browser. Ik heb al verschillende keren geprobeerd, en toch is je foto onderaan een stuk afgesneden...
Knap gedaan,'k denk in de richting van Elsan maar heb hetzelfde probleem als
yowan-kenobi.Hoe meer ik er naar kijk,hoe mooier ze word
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Inderdaad, een stukje komt niet mee...
Wat er ook van zij, weerom een schittende foto. Niet in het minst door het zalig zachte licht met heerlijke kleuren tot gevolg...
Knap hoor
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Nu volledig te bewonderen en volledig goedgekeurd!
Grts Janvangent
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Nu zie ik ze helemaal,'k zou er onderaan toch een stukje afdoen
Da's zeker niet om moeilijk te doen
Dank allemaal Hij was niet helemaal geupload door een storing in de satelliet.
@macroshopper: Het plantje staat er nog steeds dus ik zal deze week nog eens op mijn buik gaan liggen Hoewel ik zelf in deze foto een mooie balans vind. Maar goed Jullie zijn de experts en ik de leerling Dus kom maar op
Comment