Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaars-Blikje-Bloem (3)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kaars-Blikje-Bloem (3)

Last edited by Hanske; 7 april 2006, 19:50.
    FujiFilm Finepix S9500.

Re: Kaars-Blikje-Bloem (3)

Het blikje, mooi scherp 1 en 3 bekoren mij niet zo. Mvg Duindistel

Comment

mooie kleuren, veel bewerking aan gedaan ?

Comment

Dank je Xadec en Duindistel.

Duindistel,

De eerste en laatste is volledig naturel.
        De 2de heb ik wat meer met contrast/brightness/saturation zitten spelen.
        (De basis bewerkingen..ik ben niet zo bedreven met de software.)

Hmm..
        Mijn derde foto zomaar verwijderen?

Is dat niet een beetje overdreven?
        Wat een muggenzifterij...
        Ik ga hem herposten en ik resize niets, die foto zag er goed uit op een 1024x768 12inch laptop scherm.
        FujiFilm Finepix S9500.

Comment

Beste Erik, je moet de richtlijnen eens effe erop nalezen : een foto mag maximaal 900 pixels op de langste zijde zijn en 200 KB. Dat heeft niet veel te maken met goed uitzien of niet, alleen met een afspraak waar iedereen hier zich aan houdt.
          Het enige dat je nu gaat bereiken is dat de Mod je posting op slot gaat gooien.
          Zoek een op dit forum naar het gratis programma BDsizer, hier kan je je foto's zeer eenvoudig mee crompimeren.
          fotosite

Comment

Ja Eric we moeten ons hier allemaal aan de regels houden hé. maar zoals hier al vermeld met BD Sizer komt alles vliegensvlug in orde hoor . ik ben al benieuwd naar andere mooie foto's van jou mvg duindistel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan
              Beste Erik, je moet de richtlijnen eens effe erop nalezen : een foto mag maximaal 900 pixels op de langste zijde zijn en 200 KB. Dat heeft niet veel te maken met goed uitzien of niet, alleen met een afspraak waar iedereen hier zich aan houdt.
              Het enige dat je nu gaat bereiken is dat de Mod je posting op slot gaat gooien.
              Zoek een op dit forum naar het gratis programma BDsizer, hier kan je je foto's zeer eenvoudig mee crompimeren.
              Met alle respect. maar dan zal ik mij moeten verwijderen uit dit forum.
              Mijn foto's zijn nu eenmaal niet op 800x600... of 200kb.

En BDsizer is er blijkbaar niet voor mac.
              (Ik maak gewoon foto's, ben geen software kenner.)
              FujiFilm Finepix S9500.

Comment

Deze richtlijnen zijn er nu eenmaal voor iedereen en er wordt strikt rond gemoderereerd. Een foto resizen is maar een simpele bewerking hoor, die je met de meeste bewerkingsprogramma's kunt uitvoeren. Dus misschien ook met degene waarmee je die basisbewerkingen hebt uitgevoerd. En google anders eens op resize+mac+freeware of op http://www.downloads.com zal ook wel zo'n programma voor Mac te vinden zijn.

Jorgen
                Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jorgen_R
                  Deze richtlijnen zijn er nu eenmaal voor iedereen en er wordt strikt rond gemoderereerd. Een foto resizen is maar een simpele bewerking hoor, die je met de meeste bewerkingsprogramma's kunt uitvoeren. Dus misschien ook met degene waarmee je die basisbewerkingen hebt uitgevoerd. En google anders eens op resize+mac+freeware of op http://www.downloads.com zal ook wel zo'n programma voor Mac te vinden zijn.

Jorgen
                  Thx voor de info.

De regels zijn dan te strikt naar mijn normen.
                  Zeker met die 200kb etc,..

Iedereen vriendelijk bedankt voor de reacties!
                  FujiFilm Finepix S9500.

Comment

nou das dan jammer Erik, de opnamen zijn nl mooi scherp en goed van kleur.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ja Erik,zulke mentaliteit begrijp ik niet.Je foto's zijn heel knap.Zoek gewoon een risizer,BD is er voor IEDEREEN,die zich aan de regels houd.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Free to come & free to leave, it's your choice!
                        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Erik : Ik heb dus wederom de foto weggehaald , en omdat u zichzelf zo "positief" opstelt , sluit ik ook meteen dit topic. De regels zijn er voor iedereen dus ook voor u ! Als u even de moeite genomen had om de forumregels door te nemen , had u geweten wat de normen tot het posten van een foto op BD zijn. Indien u zich niet kunt vinden in onze regels , is het wellicht beter dat u BD voortaan links laat liggen.
                          Last edited by Hanske; 7 april 2006, 19:58.
                          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
                          X