Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De eerste en laatste is volledig naturel.
De 2de heb ik wat meer met contrast/brightness/saturation zitten spelen.
(De basis bewerkingen..ik ben niet zo bedreven met de software.)
Hmm..
Mijn derde foto zomaar verwijderen?
Is dat niet een beetje overdreven?
Wat een muggenzifterij...
Ik ga hem herposten en ik resize niets, die foto zag er goed uit op een 1024x768 12inch laptop scherm.
Beste Erik, je moet de richtlijnen eens effe erop nalezen : een foto mag maximaal 900 pixels op de langste zijde zijn en 200 KB. Dat heeft niet veel te maken met goed uitzien of niet, alleen met een afspraak waar iedereen hier zich aan houdt.
Het enige dat je nu gaat bereiken is dat de Mod je posting op slot gaat gooien.
Zoek een op dit forum naar het gratis programma BDsizer, hier kan je je foto's zeer eenvoudig mee crompimeren.
Ja Eric we moeten ons hier allemaal aan de regels houden hé. maar zoals hier al vermeld met BD Sizer komt alles vliegensvlug in orde hoor . ik ben al benieuwd naar andere mooie foto's van jou mvg duindistel.
Beste Erik, je moet de richtlijnen eens effe erop nalezen : een foto mag maximaal 900 pixels op de langste zijde zijn en 200 KB. Dat heeft niet veel te maken met goed uitzien of niet, alleen met een afspraak waar iedereen hier zich aan houdt.
Het enige dat je nu gaat bereiken is dat de Mod je posting op slot gaat gooien.
Zoek een op dit forum naar het gratis programma BDsizer, hier kan je je foto's zeer eenvoudig mee crompimeren.
Met alle respect. maar dan zal ik mij moeten verwijderen uit dit forum.
Mijn foto's zijn nu eenmaal niet op 800x600... of 200kb.
En BDsizer is er blijkbaar niet voor mac.
(Ik maak gewoon foto's, ben geen software kenner.)
Deze richtlijnen zijn er nu eenmaal voor iedereen en er wordt strikt rond gemoderereerd. Een foto resizen is maar een simpele bewerking hoor, die je met de meeste bewerkingsprogramma's kunt uitvoeren. Dus misschien ook met degene waarmee je die basisbewerkingen hebt uitgevoerd. En google anders eens op resize+mac+freeware of op http://www.downloads.com zal ook wel zo'n programma voor Mac te vinden zijn.
Deze richtlijnen zijn er nu eenmaal voor iedereen en er wordt strikt rond gemoderereerd. Een foto resizen is maar een simpele bewerking hoor, die je met de meeste bewerkingsprogramma's kunt uitvoeren. Dus misschien ook met degene waarmee je die basisbewerkingen hebt uitgevoerd. En google anders eens op resize+mac+freeware of op http://www.downloads.com zal ook wel zo'n programma voor Mac te vinden zijn.
Jorgen
Thx voor de info.
De regels zijn dan te strikt naar mijn normen.
Zeker met die 200kb etc,..
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Erik : Ik heb dus wederom de foto weggehaald , en omdat u zichzelf zo "positief" opstelt , sluit ik ook meteen dit topic. De regels zijn er voor iedereen dus ook voor u ! Als u even de moeite genomen had om de forumregels door te nemen , had u geweten wat de normen tot het posten van een foto op BD zijn. Indien u zich niet kunt vinden in onze regels , is het wellicht beter dat u BD voortaan links laat liggen.
Comment