Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Als je een topic post, zorg dan voor een duidelijke titel. Deze moet bij voorkeur de vraag of inhoud van het topic kort omschrijven. Een titel als "Kijk hier!" is dus niet de bedoeling. Duidelijke topictitels zorgen er ook voor dat men later gemakkelijker oude topics terug kan vinden door middel van de zoekfunctie. Bij deze dan ook het verzoek om de topictitels duidelijk te houden.
TX voor de positieve reacties (in bijzonder voor die mbt de foto)
Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
Uit de F.A.Q : Als je een topic post, zorg dan voor een duidelijke titel. Deze moet bij voorkeur de vraag of inhoud van het topic kort omschrijven. Een titel als "Kijk hier!" is dus niet de bedoeling. Duidelijke topictitels zorgen er ook voor dat men later gemakkelijker oude topics terug kan vinden door middel van de zoekfunctie. Bij deze dan ook het verzoek om de topictitels duidelijk te houden.
Ik bedoel er niets kwaad mee
Het eerste deel is de benaming van mijn werk zoals het voor mij noemt.Als je iets maakt en een naam gaf dan verander je die niet zomaar? Zo staat dit ook in mijn files & webspace. Ik gebruik dezelfde benaming om ze indien nodig gemakkelijk te kunnen lokaliseren en dat is de toch ook de bedoeling?
Daar er na 2 postings hierover opmerking waren besloot ik spontaan er een wat minder cryptisch achtervoegsel aan toe te voegen. http://forum.belgiumdigital.com/show...53&postcount=5
Sorry als u zich ook niet in die benamingen kan vinden. Het latijns was ik toch al tegengekomen en omdat er al zoveel Vlaamsche sprinkhanen tussenstonden heb ik deze Italiaanse groene jongen gewoon in zijn eigen moedertaal benoemt zonder daar veel bij stil te staan...
Maak je niet ongerust.... ik ga de boel hier niet bestoken zodat alles vol met [ékstèSaiz...] staat. Ik heb daar geen tijd voor ..........en als er straks af en toe nog eens een [ékstèSaizke...] tussensluipt dan vindt u het misschien wel fijn dat in plaats van alleen te komen kijken men zijn (bescheiden) werk af en toe eens met anderen wil delen...
Het eerste deel is de benaming van mijn werk zoals het voor mij noemt.Als je iets maakt en een naam gaf dan verander je die niet zomaar? Zo staat dit ook in mijn files & webspace. Ik gebruik dezelfde benaming om ze indien nodig gemakkelijk te kunnen lokaliseren en dat is de toch ook de bedoeling?
Kleine tip: als je rechtsklikt op de foto en dan properties of eigenschappen kiest dan zie je altijd je originele bestandsnaam staan en kan je die op die manier ook makkelijk terugvinden. Zo doe ik het trouwens ook. Want wat ga je doen als je wat meer foto's in een topic steekt?
Over de foto dan: die is zeker en vast geslaagd! Goede compositie enkel een beetje spijtig van de felle achtergrond lichten.
Het eerste deel is de benaming van mijn werk zoals het voor mij noemt.Als je iets maakt en een naam gaf dan verander je die niet zomaar?
Lijkt me toch een erg kleine moeite , indien u een topic aanmaakt , het voorste gedeelte weg te laten....
Sorry als u zich ook niet in die benamingen kan vinden
Het gaat er niet om , of ik me kan vinden in de benamingen , het gaat erom of de topictitel duidelijk is. Dit is hier niet echt het geval ....Als er dan ook nog leden zijn , die zich aan de toptitels beginnen te storen cq zich vragen beginnen te stellen bij de topictitel , dan kan ik niet anders dan aan u vragen om bij een volgende posting , daar rekening mee te houden.
Comment