Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[ékstèSaiz20050726] Cavalletta Verde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ékstèSaiz20050726] Cavalletta Verde

45mm f5.6 iso100 1/125 (14-45mm lens f3.5-5.6)

Re: [ékstèSaiz20050726] Cavalletta Verde

Are you foreign? What is up with the Titles you maken?

Please leave the '[ékstèSaiz20050726]' out of the titles. Its disturbing.

Photo is ok.
    Dont like the vignetting effect.
    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

snel weggescrolt hoor, voor dat ie springt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Uit de F.A.Q :

Als je een topic post, zorg dan voor een duidelijke titel. Deze moet bij voorkeur de vraag of inhoud van het topic kort omschrijven. Een titel als "Kijk hier!" is dus niet de bedoeling. Duidelijke topictitels zorgen er ook voor dat men later gemakkelijker oude topics terug kan vinden door middel van de zoekfunctie.

Bij deze dan ook het verzoek om de topictitels duidelijk te houden.
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
          Are you foreign? What is up with the Titles you maken?

Please leave the '[ékstèSaiz20050726]' out of the titles. Its disturbing.

Photo is ok.
          Dont like the vignetting effect.
          disturbing?

look at his nick...

you act like he's the chield of satan, or some sort
          foto als spiegel of als venster?

Comment

Waarom alles in het Engels ? Topicstater typt prima nederlands hoor
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II

Comment

XTsize,
              mooie foto neergezet daar.
              'k vind trouwens je merkteken op de foto vrij geslaagd, maar da's off-topic.

@ de rest: er is beterschap: z'n eerste posts hadden énkel maar de [é"è§à&...] als titel
              en 'cavalletta verde' is toch een duidelijke titel? of niet?

mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                Waarom alles in het Engels ? Topicstater typt prima nederlands hoor
                Maar de tweede niet

Mooie plaat.
                Welke lens heb je gebruikt?
                Roth-Mastwq

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                  you act like he's the chield of satan, or some sort
                  And you sound like officer Crabtree in Allo allo

Comment

TX voor de positieve reacties (in bijzonder voor die mbt de foto)
                    Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                    Uit de F.A.Q :
                    Als je een topic post, zorg dan voor een duidelijke titel. Deze moet bij voorkeur de vraag of inhoud van het topic kort omschrijven. Een titel als "Kijk hier!" is dus niet de bedoeling. Duidelijke topictitels zorgen er ook voor dat men later gemakkelijker oude topics terug kan vinden door middel van de zoekfunctie.

Bij deze dan ook het verzoek om de topictitels duidelijk te houden.
                    Ik bedoel er niets kwaad mee

Het eerste deel is de benaming van mijn werk zoals het voor mij noemt.Als je iets maakt en een naam gaf dan verander je die niet zomaar? Zo staat dit ook in mijn files & webspace. Ik gebruik dezelfde benaming om ze indien nodig gemakkelijk te kunnen lokaliseren en dat is de toch ook de bedoeling?

Daar er na 2 postings hierover opmerking waren besloot ik spontaan er een wat minder cryptisch achtervoegsel aan toe te voegen. http://forum.belgiumdigital.com/show...53&postcount=5
                    Sorry als u zich ook niet in die benamingen kan vinden. Het latijns was ik toch al tegengekomen en omdat er al zoveel Vlaamsche sprinkhanen tussenstonden heb ik deze Italiaanse groene jongen gewoon in zijn eigen moedertaal benoemt zonder daar veel bij stil te staan...

Maak je niet ongerust.... ik ga de boel hier niet bestoken zodat alles vol met [ékstèSaiz...] staat. Ik heb daar geen tijd voor ..........en als er straks af en toe nog eens een [ékstèSaizke...] tussensluipt dan vindt u het misschien wel fijn dat in plaats van alleen te komen kijken men zijn (bescheiden) werk af en toe eens met anderen wil delen...

Oorspronkelijk geplaatst door Roth-Mastwq
                    Welke lens heb je gebruikt?
                    Staat onder het prentje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecstasize
                      Het eerste deel is de benaming van mijn werk zoals het voor mij noemt.Als je iets maakt en een naam gaf dan verander je die niet zomaar? Zo staat dit ook in mijn files & webspace. Ik gebruik dezelfde benaming om ze indien nodig gemakkelijk te kunnen lokaliseren en dat is de toch ook de bedoeling?
                      Kleine tip: als je rechtsklikt op de foto en dan properties of eigenschappen kiest dan zie je altijd je originele bestandsnaam staan en kan je die op die manier ook makkelijk terugvinden. Zo doe ik het trouwens ook. Want wat ga je doen als je wat meer foto's in een topic steekt?

Over de foto dan: die is zeker en vast geslaagd! Goede compositie enkel een beetje spijtig van de felle achtergrond lichten.
                      Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecstasize
                        Het eerste deel is de benaming van mijn werk zoals het voor mij noemt.Als je iets maakt en een naam gaf dan verander je die niet zomaar?
                        Lijkt me toch een erg kleine moeite , indien u een topic aanmaakt , het voorste gedeelte weg te laten....

Sorry als u zich ook niet in die benamingen kan vinden
                        Het gaat er niet om , of ik me kan vinden in de benamingen , het gaat erom of de topictitel duidelijk is. Dit is hier niet echt het geval ....Als er dan ook nog leden zijn , die zich aan de toptitels beginnen te storen cq zich vragen beginnen te stellen bij de topictitel , dan kan ik niet anders dan aan u vragen om bij een volgende posting , daar rekening mee te houden.
                        Last edited by Hanske; 9 maart 2006, 09:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansk
                          ..... dan kan ik niet anders dan aan u vragen om bij een volgende posting , daar rekening mee te houden.
                          [/COLOR]
                          En in mijn ogen is dat een heel terechte en vriendelijke vraag hoor.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Volg wel Hanske,wat de foto betreft...vind ik zeker niet slecht
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
                            X