Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hier baal ik van...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hier baal ik van...

Weken lang moest ik toen wachten tot ik eindelijk vrij had op een dag zonder regen of wind. Eindelijk was het zover - ik kon de papavers in de voortuin fotograferen. Heerlijke foto's gemaakt. Maar daarna ging het fout. Door onopletendheid heb ik de RAW files gedelete en de kleine jpeg's bewaard. en toen ik weer kans had om met goed weer foto's te schieten had iemand (de buurvrouw vermoed ik) al de zaaddoosjes afgeknipt.

Hier wel een paar van die jpeg small shots.

vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Re: Hier baal ik van...

gedelete op uw HD of op uw memorycard? Indien op memorycard, niets meer van nieuwe foto's trekken. Zowel op een memorycard als een HD kan je met enkele proggies veel 'gewiste' files terug recoveren! Maar als je foto's trekt op de memorycard schrijven ze wel over de 'gewiste'...
    Over de foto's, niet slecht, maar iets te weinig DOF naar mijn mening, khad graaf de volledige knop telkens scherp gezien...
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen
      en toen ik weer kans had om met goed weer foto's te schieten had iemand (de buurvrouw vermoed ik) al de zaaddoosjes afgeknipt.
      Wat doet die buurvrouw in jouw voortuin

Comment

[QUOTE][/gedelete op uw HD of op uw memorycard? QUOTE]

de memory card.

Wat doet die buurvrouw in jouw voortuin
        Ik vermoed dat zij bang was dat de zaden bij haar tuin terecht zouden komen.
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Op je CF card kan je ook nog recoveren hoor! Ik gebruik altijd Search & Recover 3.
          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
          Focaldesign

Comment

Met Isobuster is recovery mij ook altijd gelukt.

Comment

Working...
            X