Een tijdje geleden had iemand het er in dit forum nog over. Hier zijn ze dan: toverhazelaars in de sneeuw. Oerklassiek, maar altijd even mooi.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Toverhazelaar in de sneeuw
Collapse
X
-
-
Re: Toverhazelaar in de sneeuw
lekkere frisse opnamen, de laatste twee de beste vind ik.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReizigerEen tijdje geleden had iemand het er in dit forum nog over. Hier zijn ze dan: toverhazelaars in de sneeuw. Oerklassiek, maar altijd even mooi.
Nr2 krijgt mijn voorkeur : mooie afwisseling van geel en wit.
Comment
-
Tweede vind ik ook de mooiste! En het zijn idd precies hoedjes!
Grtz,Fabienne
De belangrijkste dingen in het leven zijn geen dingen...BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
leuke hoedjes inderdaad, ik denk echter dat de kleuren beter zouden uitkomen mocht je de levels een beetje aanpassen. Een simpele auto level in PS geeft al een goed resultaat (even uitgeprobeerd op foto 3)
Smt.Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr
Comment
-
-
Citaat:
Origineel gepost door Reiziger
Een tijdje geleden had iemand het er in dit forum nog over. Hier zijn ze dan: toverhazelaars in de sneeuw. Oerklassiek, maar altijd even mooi.
Mijn naam mag je inderdaad vergeten, maar mijn tip heb je onthouden.
Nr2 krijgt mijn voorkeur : mooie afwisseling van geel en wit.
Vind 2 zelf ook de beste. Blijf het een moeilijk onderwerp vinden. Ook al staat die in mijn tuin, met compo en achtergrond doe je niet wat je wilt.
Vr.gr. Walter
Comment
-
euke hoedjes inderdaad, ik denk echter dat de kleuren beter zouden uitkomen mocht je de levels een beetje aanpassen. Een simpele auto level in PS geeft al een goed resultaat (even uitgeprobeerd op foto 3)
Smt.
Comment
-
Vind het idee niet slecht maar het eigenlijke onderwerp mocht wat meer loskomen van de achtergrond....een wat groter diafragma voor deze lens had zeker gekund....Ook tamelijk veel ruis aanwezig...op welke iso waarde? Voor een statisch onderwerp hoefde ook die hoge sluitersnelheid niet!D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
-
Aquarius
Vind het idee niet slecht maar het eigenlijke onderwerp mocht wat meer loskomen van de achtergrond....een wat groter diafragma voor deze lens had zeker gekund....Ook tamelijk veel ruis aanwezig...op welke iso waarde? Voor een statisch onderwerp hoefde ook die hoge sluitersnelheid niet!
Spijtig genoeg was het onderwerp niet zo statisch. Er stond nogal veel wind en die takken wilden maar niet stil hangen ! Na een aantal pogingen was ik de bewegingsonscherpte beu en heb ik dan maar voor 1/500 gekozen. Zodus ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReizigerIso was 400 of 600, weet het niet juist meer.
Spijtig genoeg was het onderwerp niet zo statisch. Er stond nogal veel wind en die takken wilden maar niet stil hangen ! Na een aantal pogingen was ik de bewegingsonscherpte beu en heb ik dan maar voor 1/500 gekozen. Zodus ...'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment