Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een wandelend blaadje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een wandelend blaadje

nog eens een probeersel me mijn macrolens (150 mm sigma) die ik sinds gisteren heb!!

dit is een wandelend blad dat op het moment ongeveer een halve cm groot is..
    alle tips en commentaren zijn welkom!

f9
    1/50
    met flits
    iso100
    Last edited by primus; 21 februari 2006, 21:40.
    [U]only sheep need a leader

ALLES GESTOLEN OP 5 MEI

Re: een wandelend blaadje

Tijdelijk of helemaal niet zichtbaar via geocities ?
    Misschien uitkijken naar andere webruimte.
    Voorlopig verplaats ik de topic naar het testforum. Als het maar een tijdelijk probleem is, dan mag hij later terug naar fotodiscussie.

Comment

Foto is goed zichtbaar, dus ik verplaats deze terug naar Fotodiscussie.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

Comment

geeft geen 100 % scherpe indruk , scherpte lijkt 100% te zijn tussen de voorpoten op de stok en op de kop naar achteren toe verlies je iets van scherpte, zou een proberen de afstand tussen voorwerp en toestel iets te vergroten en een nog groter diagragmagetal kiezen vind f9 net iets te weinig je gebruikt toch een statief en die beestjes zitten tocht wel vrij stil ( of niet ?)

Opletten met de reflektie van de flits, zou indirekt durven flitsen of een difuser gebruiken, indien je er geen bezit kan je altijd een stuk kalkpapier plooien en gebruiken.

maar je komt in de buurt, dus goed bezig.
        groeten Luc.
        BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Niet meer te zien , dus weer even naar het Testgedeelte
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
          X