Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Slecht weer deze nacht
Collapse
X
-
-
-
Re: Slecht weer deze nacht
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk berichtik vind het wel goed, behalve foto drie met de kennis en middelen kon je een foto gemaakt hebben waar de personen er ook scherp op staan en tevens uitleg geven hoe je het kan doen voor de kijkers die het nog niet weten
En moeilijk is het niet, gewoon met een paraplu in de regen staan en zorgen dat de regen tussen jou en het licht komt. Regen moet van achter belicht worden anders zie je het niet. Voor de rest stabilisatie van de kamera (ik gebruik enkel statief voor video) lage sluitersnelheid (of hoger als je de fietsers ook scherp wilt hebben) en dat is het.Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
-
ja wat betreft "ik laat graag de levendigheid van de wereld zien. " begrijp ik u maar doordat ik ook naar de voetganger kijk zie ik ook beweging en levendigheid in hem en juist daardoor valt die levendigheid bij de fietsers naar mijn gevoel weg, dat is mijn bescheiden mening ik zou graag ook eens andere hun mening horen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk berichtBedankt Daniel. Ik heb ook een foto waar die fietsers er scherp op staan maar ik laat graag de levendigheid van de wereld zien. Daarom dat ik graag alle statische zaken (gebouwen) scherp wil zien en wat er leeft moet voor mij in beweging zijn.
.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
laat ik nu de derde foto net de sterkste vinden. Zoveel mensen, zoveel meningenAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
Comment