Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik heb je lief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ik heb je lief

    Hele mooie fotografie, maar daar ben je nu misschien niet zoveel mee ? Hoe jij hier nog tijd voor weet te maken is mij een raadsel. Maar misschien is dit voor jou een soort van proces om al die zaken een plaats te geven, om de warmte van het mooie leven van die kleine man en die supervrouw van je te koesteren, om de ongelijke en oneerlijke strijd aan te gaan tegen die legermannen, of, of, of, of .....
    Eigenlijk heel jammer dat jouw fotografisch talent en je talent tot schrijven op deze manier naar buiten komt .... Wellicht geeft dit talent je nu de nodige kracht om door te gaan en niet op te geven.
    In elk geval een prachtdocument .... en met tranen in mijn ogen kon ik toch ook wel genieten van het vele mooie beeldmateriaal.
    Vanop de zijlijn blijf ik dit fotoverhaal volgen.
    Sterkte,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #17
      Re: ik heb je lief

      Deze topic nog eens bezocht. En nog eens de blog doorgenomen.
      Sterke fotografie, sterk verhaal. Tranen in de ogen.
      Veel sterkte gewenst.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #18
        Re: ik heb je lief

        Veel sterkte, ik versta uw verdriet maar al te goed. Bang afwachten, niet weten wat je mag verwachten.
        Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
        flickr

        Comment


        • #19
          Re: ik heb je lief

          Gisteren nog eens gekeken, wéér traantjes, kon elke traan maar een genezingscel zijn... Sterkte.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #20
            Re: ik heb je lief

            iedereen bedankt voor mooie commentaren.
            Ondertussen is veel gebeurd. Ik weet niet of ik in dit topic extra beelden mag posten?
            http://www.tomvanryckeghem.com

            Comment


            • #21
              Re: ik heb je lief

              Oorspronkelijk geplaatst door tompie Bekijk bericht
              iedereen bedankt voor mooie commentaren.
              Ondertussen is veel gebeurd. Ik weet niet of ik in dit topic extra beelden mag posten?
              Van mij wel. En ik denk namens een aantal mensen te spreken. Ik denk
              dit niet alleen, ik weet het wel zeker. Dus doet u maar. Graag zelfs, als is
              graag een woord dat ik hierbij liever niet gebruik.

              Comment


              • #22
                Re: ik heb je lief

                Wat een sterk beeldverhaal. Knap hoe je de emoties zo in beeld brengt.
                Ik hoop op een spoedige genezing en wens jou en je familie veel kracht in die tussentijd.

                Comment


                • #23
                  Re: ik heb je lief

                  Ik ben een stille volger van je blog en zoals zo velen diep geraakt door het verhaal wat je foto's vertellen.
                  Fijn dat Kamiel thuis komt zodat jullie een klein beetje "rust" krijgen en de draad weer wat op kunnen pakken.
                  Beterschap voor je vrouw en veel sterkte voor jouw gezinnetje.

                  Comment


                  • #24
                    Re: ik heb je lief

                    Prachtige foto's en een prachtige blog van een triest verhaal waarvan ik hoop dat het prachtig gaat eindigen.
                    Veel beterschap voor je vrouw en sterkte aan gans je geweldige gezin!
                    Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

                    Comment


                    • #25
                      Re: ik heb je lief

                      Zo jong en pril dit moeten doorstaan .Maar de wetenschap staat niet stil!!.Der zijn geen troostende woorden voor maar
                      grijp je sterkte die je nu hebt allemaal bijeen het zal zeker lonend zijn.
                      Mooie reportage trouwens en ga verder.
                      Sterkte aan ieder.

                      Comment


                      • #26
                        Re: ik heb je lief

                        bij deze reportage en foto's kan ik nog maar één woordje uitbrengen RESPECT ,voor je om de moed om foto's en blog te publiceren .

                        sterkte gewenst voor je en je gezin .
                        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                        Comment


                        • #27
                          Re: ik heb je lief

                          Bijzonder sterke reeks, Tom. De vierde in de reeks heeft mij zwaar gepakt en dat beeld zal ik mij altijd blijven herinneren.
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                          Comment


                          • #28
                            Re: ik heb je lief

                            Goeienavond allen.
                            Eerst en vooral aan iedereen, bedankt voor de vele reacties. Ik heb niet veel gereageerd, en de tijd gaat stilletjes vooruit. De wereld rondom ons is even druk, zoals vroeger, maar bewuster.
                            Voor wie m'n blog niet volgt, ik plaats enkele beelden:















                            http://www.tomvanryckeghem.com

                            Comment


                            • #29
                              Re: ik heb je lief

                              Veel te hard om lezen. Geen woorden voor.
                              Steun hier blijven zoeken zou ik zeggen.
                              Courage.
                              Running is a way of living..

                              Comment


                              • #30
                                Re: ik heb je lief

                                Ik las eergisteren je blog nog. Ik las ook je stamceldonatie link, en voel me toch wel erg geroepen om dit te doen.
                                Ik zit zelf in de zorgsector, dit is iets wat ik moet doen. Hopelijk volgen er nog.
                                facebook
                                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                                Comment

                                Working...
                                X