Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik heb je lief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: ik heb je lief

    Enkele maanden geleden had ik dit topic al opgemerkt, ik heb toen je foto's snel-snel bekeken en enkele tekstjes gelezen. Nu ik even een momentje voor mezelf heb en eigenlijk terug je blog heb ontdekt ben ik beginnen kijken en lezen. Eigenlijk weet ik totaal niet hoe ik het kan verwoorden, ik ben er stil van geworden en ja er zijn tranen beginnen vloeien en als jongeman van 21 schaam ik me er niet voor. Misschien is het raar om een vreemde zo te horen praten maar ik wou je gewoon laten weten dat ik jou steun.

    Comment


    • #32
      Re: ik heb je lief

      sterkte man, mijn zorgen zijn niets in vergelijking met de jouwe......mijn gedachten zijn bij jullie
      groetjes aline

      Comment


      • #33
        Re: ik heb je lief

        hey tom intussen zijn we al meer dan een half jaar verder en ik volg je verhaal nog steeds op je blog
        wens jullie langs deze kan nogmaals veel sterkte in deze moeilijke tijd
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #34
          Re: ik heb je lief

          Nu het bijna Kerst is, en door het zien van een foto in de Challenge, wil ik even dit verhaal weer onder jullie aandacht brengen.
          Ik volg zijn blog dagelijks en heb een grote bewondering voor zijn moed.

          Ik wens Tom en zijn familie heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel sterkte toe!
          Last edited by marie-anne; 14 december 2013, 14:51. Reden: typfout
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #35
            Re: ik heb je lief

            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            Nu het bijna Kerst is, en door het zien van een foto in de Challenge, wil ik even dit verhaal weer onder jullie aandacht brengen.
            Ik volg zijn blog dagelijks en heb een grote bewondering voor zijn moed.

            Ik wens Tom en zijn familie heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel sterkte toe!
            Wat kan ik meer zeggen?
            Tom & familie: ook van mij heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel sterkte!!!!
            Last edited by Skitch; 14 december 2013, 18:50.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #36
              Re: ik heb je lief

              ook langs deze kant wens ik jullie heel veel sterkte toe
              door de foto voor Kamiel ging ik weer even op je blog kijken even uit het oog verloren maar wel steeds in gedachten bij jullie
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #37
                Re: ik heb je lief

                Het gaat de goede kant op... Gelukkig maar!
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #38
                  Re: ik heb je lief

                  Sterkte Tom! Sterkte!
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #39
                    Re: ik heb je lief

                    Een klein stapje achteruit, om dan volop weer vooruit te gaan!
                    Sterkte aan Tom en familie!
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment


                    • #40
                      Re: ik heb je lief

                      Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                      Een klein stapje achteruit, om dan volop weer vooruit te gaan!
                      Sterkte aan Tom en familie!
                      Dankje Lieve mensen.
                      Ik heb opnieuw ontdekt dat fotografie en woorden helend en mindful kan werken. Doorheen dit moeilijke jaar werd fotografie opnieuw waarvoor ik er ooit mee ben gestart.
                      http://www.tomvanryckeghem.com

                      Comment


                      • #41
                        Re: ik heb je lief

                        @ Tom
                        Proficiat met de verjaardag van Kamiel.

                        ('k Heb met de jaarwisseling wel mijn hart vastgehouden... , we zijn nu terug opgelucht. )
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • #42
                          Re: ik heb je lief

                          Beste iedereen.

                          Voor wie Zuid-westvlaanderen niet te ver is. Ik heb een tentoonstelling met boek van 21 februari tot en met 22 maart.



                          Allen welkom
                          http://www.tomvanryckeghem.com

                          Comment


                          • #43
                            Re: ik heb je lief

                            Het allerbeste met je tentoonstelling! Verder voor 2015, allemaal goeds voor jou en je familie!

                            Moest ik zo ver niet wonen, ik kwam zeker kijken!
                            Touch the Earth...Gently
                            www.passionsenfrance.com

                            Comment

                            Working...
                            X