Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nogmaals bedankt voor de positieve reacties! Ondertussen is mijn reeks geselecteerd door Het Fotografiecircuit Vlaanderen voor het tentoonstellingsseizoen 2012-2013 en zal het vanaf oktober dit jaar 17 verschillende cultuurcentra aandoen tem september 2013.
Nogmaals bedankt voor de positieve reacties! Ondertussen is mijn reeks geselecteerd door Het Fotografiecircuit Vlaanderen voor het tentoonstellingsseizoen 2012-2013 en zal het vanaf oktober dit jaar 17 verschillende cultuurcentra aandoen tem september 2013.
Superleuk en zeer terecht! Zoals ik al schreef:
Supermooie reeks. De mooiste vind ik 1,2 en 5. Het geheel maakt de reeks sterk. Dit is het soort fotografie waar ik het meest van houd.
Ook de tekst is sterk!
Chapeau voor het oog van de fotograaf.
Er zou eigenlijk een apart hoekje moeten zijn voor reeksen.
Mooi uitgelegd! Hele mooie reeks. En gefeliciteerd met je selectie voor Het Fotografiecircuit Vlaanderen!
Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II
Maar wat ik nu toch wel wil weten: is dit in scene gezet of vond je op verschillende (al dan niet urban) locaties die beelden zoals we ze hier nu zien? Zeer sprekende foto's zkr met de uitleg, maar ik haat geënsceneerde urban pics. Dikwijls komen ze voor mij te geforceerd over.
Just my 2 cents...
Desalniettemin een pakkende sterke reeks die terecht geselecteerd werd.
Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.
Comment