Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een afscheidsfeest...gewoon echt !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een afscheidsfeest...gewoon echt !

Knap Pascal. Echt mooie beelden.

Comment

Ben verrast door de verschillende reacties en toch meer emoties losgeweekt op een minder bezocht forum..doet me plezier en opdracht geslaagd aan dit mooi afscheidsfeest.
      Dank U allemaal.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Wat mij bij zulke feestjes of gelegenheden steeds bij blijft is het volgende : Wij zien in dit geval deze prachtige sfeerfoto's en hebben het even moeilijk, pinken een traan of hebben een krop in de keel.... Effe later is dit voorbij... en gaat het leven voor ons gewoon verder.......
        Diegene die met deze mensen leven en deze mensen helpen zitten er 24/24; 7/7 bij....
        R E S P E C T voor deze mensen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
          Wat mij bij zulke feestjes of gelegenheden steeds bij blijft is het volgende : Wij zien in dit geval deze prachtige sfeerfoto's en hebben het even moeilijk, pinken een traan of hebben een krop in de keel.... Effe later is dit voorbij... en gaat het leven voor ons gewoon verder.......
          Diegene die met deze mensen leven en deze mensen helpen zitten er 24/24; 7/7 bij....
          +1 voor 100%
          Emotioneel aangrijpende reeks.
          [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
            Dat valt allemaal nog best mee, hoor. Goed, je geeft veel van jezelf. Maar je krijgt ook
            enorm veel terug. Ik heb het jarenlang gedaan als beroeps en als vrijwilliger. Ik heb met
            die mensen geleefd, gelachen en getreurd. Nieuwjaar en kerstdagen gevierd, tal van
            uitstapjes gedaan en zomer en wintervakanties mee doorgebracht.
            Met rolstoelen zijn we kris-kras door Kreta, Rhodos, Corfu, York, de Ardennen, weet ik
            veel nog waar allemaal getrokken, gesleurd.
            Ik heb nog eens iemand in Lindos (op Rhodos) zijn droom in vervulling doen gaan door
            hem als een ezel op mijn rug naar de top van de Acropolis te dragen. Eenmaal boven
            had hij pis. En we waren zijn fles natuurlijk vergeten.
            Op onze laatste avond gingen we uit eten in een mooie taverne op corfu. Na het eten
            wou de vriendelijke patron een feestje voor ons. Hij zette de Sirtaki in en begon een
            stapel goedkope nepborden kapot te smijten. Het lachen verging hem toen mijn bende
            zijn beste servies aan diggelen knalde.
            In tenten, op boten en in hotels waar de kamers zo klein waren dat we de rolstoelen op
            de gang moesten laten staan, hebben we geslapen. Of niet kunnen slapen omdat het
            voor sommigen de eerste keer was en de overweldiging te groot.
            Herinneringen om rillingen bij te krijgen; zoals bij deze mooie foto's

Comment

Ook van mij een dikke "Respect" voor je mooie reportage !!
              >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Dat valt allemaal nog best mee, hoor. Goed, je geeft veel van jezelf. Maar je krijgt ook
                enorm veel terug. Ik heb het jarenlang gedaan als beroeps en als vrijwilliger. Ik heb met
                die mensen geleefd, gelachen en getreurd. Nieuwjaar en kerstdagen gevierd, tal van
                uitstapjes gedaan en zomer en wintervakanties mee doorgebracht.
                Met rolstoelen zijn we kris-kras door Kreta, Rhodos, Corfu, York, de Ardennen, weet ik
                veel nog waar allemaal getrokken, gesleurd.
                Ik heb nog eens iemand in Lindos (op Rhodos) zijn droom in vervulling doen gaan door
                hem als een ezel op mijn rug naar de top van de Acropolis te dragen. Eenmaal boven
                had hij pis. En we waren zijn fles natuurlijk vergeten.
                Op onze laatste avond gingen we uit eten in een mooie taverne op corfu. Na het eten
                wou de vriendelijke patron een feestje voor ons. Hij zette de Sirtaki in en begon een
                stapel goedkope nepborden kapot te smijten. Het lachen verging hem toen mijn bende
                zijn beste servies aan diggelen knalde.
                In tenten, op boten en in hotels waar de kamers zo klein waren dat we de rolstoelen op
                de gang moesten laten staan, hebben we geslapen. Of niet kunnen slapen omdat het
                voor sommigen de eerste keer was en de overweldiging te groot.
                Herinneringen om rillingen bij te krijgen; zoals bij deze mooie foto's
                Ik weet als Jimmy ergens naar toe gaat dat hij het wel elke dag een week op voorhand al over zijn uitstapjes bezig is. Voor hun een hele belevenis...
                Rock for specials is ook zo een mooi initiatief...hoedje af voor de organisatie
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Ik weet als Jimmy ergens naar toe gaat dat hij het wel elke dag een week op voorhand al over zijn uitstapjes bezig is. Voor hun een hele belevenis...
                  Rock for specials is ook zo een mooi initiatief...hoedje af voor de organisatie
                  Rock for specials ook vele malen meegemaakt. Ze weten toch telkens een mooie affiche
                  op de been te brengen. Ik herinner me nog de verbazing van Admiral Freebee, dat al die
                  mensen zijn liedjes mee brulden. Zoiets had hij wel waarschijnlijk wel verwacht bij een
                  optreden van Clauseau of Monzo, maar bij hem? Hij was zichtbaar aangedaan. En ik met
                  hem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Wat het wel zwaar maakt is dat sommige mensen de gewoontes van hun instellingen op
                    vakanties behouden. Zes uur naar bed. Zes uur op. Anderen vinden dat ze op vakantie
                    zijn en willen overal tot de laatste man blijven zitten.
                    Als begeleider ga je dan als laatste naar bed, soms om drie uur in de nacht, en je bent
                    als eerste op, om te helpen met wassen, aankleden, scheren. Maar leuk. Zo herinner ik
                    me dat ik eens in een huurbusje verloren was gereden in de vlaktes van Las****i (Kreta).
                    In mijn busje was het carnaval: lachen, zingen, roepen, zwaaien allemaal met het volste
                    vertrouwen in hun begeleider, die daar achter zijn stuur zat te zweten en doodsangsten
                    uitstond omdat we veel te laat dreigden te komen voor hun medicijnen en dergelijke.
                    Ach, breek me de bek niet open.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Wat het wel zwaar maakt is dat sommige mensen de gewoontes van hun instellingen op
                      vakanties behouden. Zes uur naar bed. Zes uur op. Anderen vinden dat ze op vakantie
                      zijn en willen overal tot de laatste man blijven zitten.
                      Als begeleider ga je dan als laatste naar bed, soms om drie uur in de nacht, en je bent
                      als eerste op, om te helpen met wassen, aankleden, scheren. Maar leuk. Zo herinner ik
                      me dat ik eens in een huurbusje verloren was gereden in de vlaktes van Las****i (Kreta).
                      In mijn busje was het carnaval: lachen, zingen, roepen, zwaaien allemaal met het volste
                      vertrouwen in hun begeleider, die daar achter zijn stuur zat te zweten en doodsangsten
                      uitstond omdat we veel te laat dreigden te komen voor hun medicijnen en dergelijke.
                      Ach, breek me de bek niet open.
                      I know what you mean Doudeke.
                      Echtheid en puur menselijkheid wat meer waard is dan alles op deze soms kl*te wereld.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hele mooie reeks! Echt prachtig gewoon!

Even een klein vraagje. De opvoedster op de 4de foto. Is dat toevallig Nicky?
                        Constantyn en Cornelius mijn schatjes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baki Bekijk bericht
                          Hele mooie reeks! Echt prachtig gewoon!

Even een klein vraagje. De opvoedster op de 4de foto. Is dat toevallig Nicky?
                          Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Ik zal dat even aan mijn zus moeten vragen..
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Volgens mij is dat Nicky ja.

Groetjes,

Luc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ObiWan Bekijk bericht
                              Volgens mij is dat Nicky ja.

Groetjes,

Luc
                              Ik dacht het ook! Waar je mensen al niet tegen komt he. Ik heb met haar nog in de klas gezeten.
                              Constantyn en Cornelius mijn schatjes!

Comment

hier pink ik een traan weg .. ontroerend en ohhh zo mooi
                                fijn dat je dit wil delen...

Comment

Working...
                                X