Mijn neefje Jimmy (21) jaar en de enige "met een rietje-Leffe-drinkende" kerel had gisteren avond zijn afscheid feest zonder poes pas ,zonder tralala...gewoon echt...
Een paar foto,s ter herinnering.
Internaat ST Gerardus Hasselt...
Het begon allemaal zo...
De speech van Jimmy (uiteraard met de hulp en de nodige tranen van zijn mama...met een geweldig applaus...
Mama had het wel even moeilijk.....
De laatste knuffels mochten er uiteraard ook niet ontbreken...Ik ga je missen Juf
Cadeautjes tijd voor opvoeders en uiteraard de vriendjes waar hij al die jaren de tijd van zijn leven heeft gehad...
Daarna kan het feest pas echt beginnen....Zingen maar.Iedereen heeft een eigen liedje en dus ook het laatste lied voor Jimmy..
"Jimmy lange spriet"
Knal party hé....kerel.
Deze kerel was een echte moppentapper..dan kan je zien aan zijn lach
Even op de foto allemaal als laatste herinnering....
Jullie waren geweldig..
Ik zal jullie nooit meer vergeten..
Ik hou van jullie allemaal in het diepst van mijn hart..
Jimmy..
Een paar foto,s ter herinnering.
Internaat ST Gerardus Hasselt...
Het begon allemaal zo...
De speech van Jimmy (uiteraard met de hulp en de nodige tranen van zijn mama...met een geweldig applaus...
Mama had het wel even moeilijk.....
De laatste knuffels mochten er uiteraard ook niet ontbreken...Ik ga je missen Juf
Cadeautjes tijd voor opvoeders en uiteraard de vriendjes waar hij al die jaren de tijd van zijn leven heeft gehad...
Daarna kan het feest pas echt beginnen....Zingen maar.Iedereen heeft een eigen liedje en dus ook het laatste lied voor Jimmy..
"Jimmy lange spriet"
Knal party hé....kerel.
Deze kerel was een echte moppentapper..dan kan je zien aan zijn lach
Even op de foto allemaal als laatste herinnering....
Jullie waren geweldig..
Ik zal jullie nooit meer vergeten..
Ik hou van jullie allemaal in het diepst van mijn hart..
Jimmy..
Comment