Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verloren dromen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Verloren dromen

    Zeg Doudeke, excuses zijn vriendelijk maar niet nodig hoor. Ik begrijp wel dat je niet altijd alles snel kunt doorgronden. Daar is dit forum ook niet het juiste platform voor denk ik. Aan de wand werkt dat beter. Wel vind ik het soms jammer dat de commentaren op dit forum vaak beperkt blijven tot techniek terwijl de mogelijkheden, en mijn voorkeur, voor beelden veel verder gaan. (Oeps, dat moet ik nou eigenlijk niet melden aan een dichter.)
    Wel bedankt dat je nog eens hebt gekeken en mijn verhaal hebt begrepen.

    Comment


    • #17
      Re: Verloren dromen

      Respect! Fraaie serie!

      Comment


      • #18
        Re: Verloren dromen

        Artep,

        Ik heb je serie ook in januari gezien (vele malen zelfs)... maar heb verzuimd te reageren.
        Al bij het zien van de eerste foto voelde ik een immens verdriet en na het zien van de hele serie wist ik uit klunzigheid eigenlijk niets meer te zeggen. Dit is zo'n sterke en emotionele fotoserie, dat ik na 6 maanden nog niet weet hoe ik je kan vertellen hoe mooi, doordringend, hard maar ook teder ik het verhaal achter de foto's vind.
        De manier waarop jij je gevoel hebt kunnen leggen in je foto's vind ik echt waanzinnig knap. Ik ben zelf moeder van 3 ukkies EN lange tijd kinderverpleegkundige geweest.
        Dat wat jij hier overbrengt is de keiharde realiteit, een realiteit die een nachtmerrie is voor ouders, een onmenselijk verlies waar niet overheen te komen valt. Vandaar mijn klunzige emotionele reaktie. Excuus.
        Heel erg bedankt dat je deze foto's en een klein stukje van je verhaal met ons wilde delen.
        Last edited by Monica; 22 juni 2010, 22:27.

        Comment


        • #19
          Re: Verloren dromen

          Mocht je dit werk een 'Live' willen zien.... kom dan eens kijken.
          Het zal van 15-06-12 tot 19-08-12 te zien zijn in het Haags Gemeente museum.

          groeten, Artep

          Comment

          Working...
          X