Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opdracht fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Opdracht fotografie

    Verhaal zeer mooi in beeld gebracht !

    Comment


    • #17
      Re: Opdracht fotografie

      Ik volg doudeke. Die laatste foto valt volledig uit de toon. Wel goed dat je de mogelijkheid had, maar daarom past het nog niet in de reeks. Dit had op zoveel andere manieren gekund. Als je dan toch de dood zou willen inwerken had ik een wit laken over haar gelegd en een politielint gespannen. Dan zit je ten minste nog in dezelfde kleurensetting en omgeving. Die laatste is nu té "extra". Zo van "o ja, en dit ook nog".

      Spijtig, want de rest van de reeks is wél goed hoor! Alleen is een afsluiter van een reeks zo belangrijk...
      Canon Eos 450D
      Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
      Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

      Comment


      • #18
        Re: Opdracht fotografie

        tomazz, ik vind het stuk voor stuk knappe foto's. ik zie ook geen probleem met die laatste, want er sterven volgens mij nog veel te veel mensen aan het gebruik van drugs.
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment


        • #19
          Re: Opdracht fotografie

          Knappe reeks! voor je fotografie gedeelte zul je wel slagen
          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
          My flickr My site

          Comment


          • #20
            Re: Opdracht fotografie

            ziet er heel goed uit, lijkt zo te zijn weggelopen uit de film trainspotting. mooi gedaan
            Canon eos 7D

            Comment

            Working...
            X