Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik volg doudeke. Die laatste foto valt volledig uit de toon. Wel goed dat je de mogelijkheid had, maar daarom past het nog niet in de reeks. Dit had op zoveel andere manieren gekund. Als je dan toch de dood zou willen inwerken had ik een wit laken over haar gelegd en een politielint gespannen. Dan zit je ten minste nog in dezelfde kleurensetting en omgeving. Die laatste is nu té "extra". Zo van "o ja, en dit ook nog".
Spijtig, want de rest van de reeks is wél goed hoor! Alleen is een afsluiter van een reeks zo belangrijk...
Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
tomazz, ik vind het stuk voor stuk knappe foto's. ik zie ook geen probleem met die laatste, want er sterven volgens mij nog veel te veel mensen aan het gebruik van drugs.
Knappe reeks! voor je fotografie gedeelte zul je wel slagen
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Comment