Het is nu al bijna een jaar dat ik zo goed als inactief ben op BD, zowel kwantitatief als nog meer kwalitatief. Dat laatste wordt ook alsmaar moelijker met het groeiende aantal getalenteerde amateurs hier, en ook de pro-shows
Maar de reden is vooral bij onderstaand verhaal te zoeken. Wij wonen in een relatief kleine gesloten stadswoning met een kleine tuin. Al vanalles geprobeerd om daar vorm in te krijgen, vijvertjes en rimboe-imitaties, maar niemand heeft hier groene vingers...
Het was al even een kleine droom om er een concept in uit te werken waarin onkruid nauwelijks of geen rol kan spelen.
"Iets met een zwembadje" speelde al langer in mijn hoofd. Probleem : men kan langs een kleine smalle straat met veel moeite een korte camion laten komen, maar het uitgraven en dan vooral het wegvoeren dient met de hand te gebeuren. Na veel slapeloze nachten was het op 1 juli dan toch zover dat 80% van het project achter de rug was, net op tijd voor wat een schitterende zomer zou worden....
1. De plannen (en het ongeloof)
2. Go !
3. Eerste obstakel ......
4. With a little help from my friends...
5. After the war :
6. Friends 2 ...
7. Een paar stappen overslaan :
8. Bijna klaar :
9. A few steps more ...
10. Een prachtige zomer tot nog toe ...
Met dank aan :
De gravers :
Stefan, Bart, Rik en myself
De vlechters (die vooral veel dronken)
Bert, Guy en Peter
Klinkerwerken Sven Vanderheyden
Concept en uitwerking : Me.
Maar de reden is vooral bij onderstaand verhaal te zoeken. Wij wonen in een relatief kleine gesloten stadswoning met een kleine tuin. Al vanalles geprobeerd om daar vorm in te krijgen, vijvertjes en rimboe-imitaties, maar niemand heeft hier groene vingers...
Het was al even een kleine droom om er een concept in uit te werken waarin onkruid nauwelijks of geen rol kan spelen.
"Iets met een zwembadje" speelde al langer in mijn hoofd. Probleem : men kan langs een kleine smalle straat met veel moeite een korte camion laten komen, maar het uitgraven en dan vooral het wegvoeren dient met de hand te gebeuren. Na veel slapeloze nachten was het op 1 juli dan toch zover dat 80% van het project achter de rug was, net op tijd voor wat een schitterende zomer zou worden....
1. De plannen (en het ongeloof)
2. Go !
3. Eerste obstakel ......
4. With a little help from my friends...
5. After the war :
6. Friends 2 ...
7. Een paar stappen overslaan :
8. Bijna klaar :
9. A few steps more ...
10. Een prachtige zomer tot nog toe ...
Met dank aan :
De gravers :
Stefan, Bart, Rik en myself
De vlechters (die vooral veel dronken)
Bert, Guy en Peter
Klinkerwerken Sven Vanderheyden