Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zó erg is't nu ook weer niet met mij gesteld, ik wel toch een beetje met dat pc-geval hier werken
Ik bedoel dat ik witte vierkantjes met rode kruisjes zie i.p.v. foto's
Nog steeds niets te zien, en ik ben zooo nieuwsgierig omdat we volgend jaar onze tuin ook gaan aanpakken (nu aan het huis bezig).
Misschien eens op de pc thuis proberen...
Nog steeds niets te zien, en ik ben zooo nieuwsgierig omdat we volgend jaar onze tuin ook gaan aanpakken (nu aan het huis bezig).
Misschien eens op de pc thuis proberen...
Zal waarschijnlijk te maken hebben met de filter op 't netwerk bij jullie. Bij ons is Facebook ook geblokkeerd, maar de foto's kan 'k blijkbaar wél zien. Jullie zullen dus een betere filter hebben hé
Zal waarschijnlijk te maken hebben met de filter op 't netwerk bij jullie. Bij ons is Facebook ook geblokkeerd, maar de foto's kan 'k blijkbaar wél zien. Jullie zullen dus een betere filter hebben hé
Yup, facebook, twitter, msn, ... allemaal geblokkeerd.
Pech hebben, 'k zal tot thuis moeten wachten.
Comment