Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker mooi, maar aangezien het bij fotoverhalen staat mis ik een overzichtsfoto... De achtergrond van dit hele gebeuren is wat zoek nu. En zoals Bouk al zei: je hebt geen idee waar je naar staat te kijken.
Grtz,
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Zeker mooi, maar aangezien het bij fotoverhalen staat mis ik een overzichtsfoto... De achtergrond van dit hele gebeuren is wat zoek nu. En zoals Bouk al zei: je hebt geen idee waar je naar staat te kijken.
Grtz,
Palladio
Gisteren in Brussel waren de traditionele feesten van het ilot Sacré. Maar meer weet ik er ook niet over. Die roodwitblauw gestreepte mensen waren een toren aan 't maken en de kindjes gingen er als laatst bovenop staan. Maar waarom, of wat de bedoeling ervan was ben ik niet te weten gekomen...
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Eerst staken ze kaarsen aan, en toen begonnen ze met het maken van een menselijke toren, het kindje wil er ook bovenop, en ze wordt een handje geholpen. Bovenaan staat ze fier met gespreidde armpjes, maar ook toch blij als ze terug naar beneden kan...
Dat is zo'n beetje mijn verhaallijn in de foto's.
Comment