Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Urbex-verhaal: Kosmos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eerste Urbex-verhaal: Kosmos

iemand die weet wat er gebeurd is.. ik woon er niet meer in de streek. Mijn vader belde me ervoor maar wist niet of het erg was of niet.
    ::| Verbeelding |::

Comment

Dat het bewoond werd is zonder meer de waarheid. Ik was er op 21/05/2008, en ik vond er een kamer totaal ingericht met zelfs een instand keukentje (ergens op 1ste verdiep) met zelfs een frietketel.

Comment

Bewoond???? Slik! Het was zelfs verboden terrein! Net in de krant gelezen dat de brand is aangestoken. Triestige zaak!

Comment

wou daar deze vakantie ook nog eens naartoe gaan, maar met ons prachtig zomerweer is het er nog niet van gekomen, misschien volgende week.
          http://fotomoes.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Piepauw Bekijk bericht
            Bewoond???? Slik! Het was zelfs verboden terrein! Net in de krant gelezen dat de brand is aangestoken. Triestige zaak!
            Idd bewoond? Amai, 'k zou daar toch niet echt op mijn gemak kunnen slapen!
            Die brand is inderdaad een jammere zaak, dit mooie modernistische gebouw heeft al wat afgezien zeg door vandalisme. Hopelijk wordt er vlug nieuw leven ingeblazen en kan de nieuwe generatie er mooie herinneringen aan beleven, zoals wij dat destijds gedaan hebben!

ps: bedankt voor de mooie verhalen en positieve feedback!

grtz
            Liesbet
            mvg,
            Liesbet

Comment

Working...
            X