vlakbij mijn werk was er een grote zoekactie van politie naar de ontsnapte schutter. Helaas geen foto van de schutter zelf maar wel van de zoekactie rond de Leuvense vaart.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
LEUVEN : ontsnapte schutter
Collapse
X
-
-
Re: LEUVEN : ontsnapte schutter
Oorspronkelijk geplaatst door SvenmichielsSuptiele copyright
Ik vind dit niet meer storen, maar redelijk provocerend.
M'n persoonlijke mening daarover natuurlijk
Als je morgen uw © toch verwijderd, waarom wacht je dan niet met je foto's online te zetten?
Sven
maar proveceren is niet echt mijn bedoeling thans
is mss een interpretatie door ieder persoonlijk
Comment
-
Je denkt toch niet dat een krantenredactie je foto's zal komen pikken.
Nu, ik kan je verzekeren, er zijn van freelance fotografen reeds foto's binnengekomen op de kranten van daar in de streek (luxauto ondermeer).
p.
Comment
-
-
Amaai wist niet dat ik ene collega heb die Papparazzi neigingen heeft
Allee ge kunt het precies niet laten met fotokes te trekken.
GreetzCanon 20D/40D + Canon 25-105 4L + Canon 70-200L f4 + Canon 100 2.8 Macro + Canon 50 1.4 + Ext 1.4 II + Flash 580Ex
Comment
-
mooie foto's, de compo is want ze missen iets ... de schutterThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
I see no "copyright" Just "copywhright"..
Anyway, All cloned out, and sold to the press. Thanks Bjokke
Trebs.
Comment
-
Zeer efficiente search:
nr 1 dader gaat op zijn dooie gemak wat rusten in een bootje en speelt in afwachting wat "Patience"
nr 2 dader wuift naar searchteam en iemand wuift vriendelijk terug heb dan toch 5 minuutjes geduld
nr 3 dader heet dorst gekregen van het wachten en gaat dorst laven in de mouterij van Interbrew (dader keert terug naar plaats die verband houdt met de feiten)
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peterJe denkt toch niet dat een krantenredactie je foto's zal komen pikken.
Nu, ik kan je verzekeren, er zijn van freelance fotografen reeds foto's binnengekomen op de kranten van daar in de streek (luxauto ondermeer).
p.
Ik had de eerste foto doorgestuurd naar de redactie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BjokkeIk had de eerste foto doorgestuurd naar de redactie.
Vergoeding voor gekregen? Of tevreden met de eer van je naam in de krant te zien staan?
peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trevorVanmorgen is de schutter opgepakt in de straat waar ik op kot zit (Blijde Inkomststraat). Eind goed, al goed.
en geen foto's van ????????????????To make your dreams come true, wake up
Comment
Comment