Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vlakbij mijn werk was er een grote zoekactie van politie naar de ontsnapte schutter. Helaas geen foto van de schutter zelf maar wel van de zoekactie rond de Leuvense vaart.
Zeer efficiente search:
nr 1 dader gaat op zijn dooie gemak wat rusten in een bootje en speelt in afwachting wat "Patience"
nr 2 dader wuift naar searchteam en iemand wuift vriendelijk terug heb dan toch 5 minuutjes geduld
nr 3 dader heet dorst gekregen van het wachten en gaat dorst laven in de mouterij van Interbrew (dader keert terug naar plaats die verband houdt met de feiten)
Je denkt toch niet dat een krantenredactie je foto's zal komen pikken.
Nu, ik kan je verzekeren, er zijn van freelance fotografen reeds foto's binnengekomen op de kranten van daar in de streek (luxauto ondermeer).
p.
blijkbaar was mijn foto voor "het belang van limburg" en " de gazet van antwerpen" toch goed genoeg om te publiceren.
Ik had de eerste foto doorgestuurd naar de redactie.
Ik had de eerste foto doorgestuurd naar de redactie.
Dat is ieder geval iets anders, dan de vrees dat je foto zou gepikt worden. Goed nieuws dus.
Vergoeding voor gekregen? Of tevreden met de eer van je naam in de krant te zien staan?
Comment